اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

رمز موفقیت بسیجیان ولایت‌پذیری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رمز موفقیت بسیجیان سلحشور ایمان، شجاعت، اخلاص، مجاهدت و ولایت‌پذیری است و همین امر کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرده است.

رمز موفقیت بسیجیان ولایت‌پذیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در حاشیه صبحگاه مشترک سپاهیان حضرت محمد(ص) بسیج اراک اظهار داشت: دشمنان باید بدانند امروز قشرهای مختلف مردم به ویژه بسیجیان سلحشور برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی، آماده جان‌فشانی هستند و این رزمایش‌ها نشانه آمادگی آن‌ها برای مقابله با هر تهدیدی است.

وی افزود: در صورت کوچک‌ترین اشتباه از طرف دشمنان، بسیجیان جان بر کف مانند همیشه آماده‌اند با قدرت کامل از کیان اسلامی دفاع کنند و این موضوع را در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به عنوان رهبر دینی و استاد اخلاق درس ایمان، اخلاص، شهامت، شجاعت و مجاهدت را به ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان آموخت و امروز نتیجه این درس در بیداری اسلامی و موج اسلام‌خواهی نمود پیدا کرده است.

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: رؤسای سه قوه، مسئولان و مدیران نظام اسلامی، نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران باید همچنان بسیجی باشند و با ایمان، اخلاص و مجاهدت با قدرت در میدان نبرد تهدید و تحریم دشمن باشند.

وی با بیان اینکه کسانی که برای دفاع از دین و راه خدا جهاد کنند خداوند به آنان کمک خواهد کرد گفت: انتظار داریم بسیجیان برادر و خواهر با رزمایش‌های مختلف که انجام می‌دهند خود را همیشه آماده نگاه دارند تا بتوانند با همه توان در خدمت آرمان‌های نظام اسلامی، دفاع از مقدسات، امام راحل، شهیدان والامقام و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند و آماده باشند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: با حضور بسیجیان دلاور و شجاع، استکبار جهانی و صهیونیست خبیث راه به جایی نمی‌برند و به زودی شاهد نابودی آنان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند امروز قشرهای مختلف مردم به ویژه بسیجیان سلحشور برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی، آماده جان‌فشانی هستند و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان نظام و انقلاب به این کشور آسیبی وارد کنند.

رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص) روز گذشته با رمز "یا رسول الله" با حضور گردان‌های بیت‌المقدس در اراک و با هدف آمادگی نظامی و دفاعی به مدت دو روز آغاز شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول