اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

تنها به خاطر 100 گرم اجازه ندادند در مسابقات شرکت کنیم

توکلیان: با طالب‌پور مشکل دارند، می‌خواهند با کشتی‌ تسویه‌حساب کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد دلنشجویان گفت: متاسفانه عده‌ای با طالب‌پور مشکل دارند و می‌خواهند با کشتی‌ تسویه حساب کنند.

توکلیان: با طالب‌پور مشکل دارند، می‌خواهند با کشتی‌ تسویه‌حساب کنند

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره نتایج آزادکاران دانشجو در مسابقات جهانی فنلاند گفت: با توجه به اینکه مسابقات بعد از المپیک برگزار می‌شد پیش‌بینی می‌‌کردیم سطح بالایی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان درباره عدم حضور کشتی‌گیران 3 وزن نخست در مسابقات به دلیل دیر رسیدن و داشتن اضافه وزن عنوان کرد: تا آخرین لحظه معلوم نبود تیم اعزام می‌شود یا نه؛ یکشنبه ویزا گرفتیم و تنها یک روز وقت داشتیم تا به مسابقات برسیم.

وی افزود: ساعت 17 وزن‌کشی برگزار می‌شد که 7 دقیقه قبل از مراسم وزن‌کشی به سالن مسابقات رسیدیم. رئیس کشتی فیزو هم از کشور ترکیه است که با توجه به رقابت نزدیک ما با ترک‌ها تنها یک بار به ما اجازه و فرصت وزن‌کشی داد. این در حالی بود که کشتی‌گیران تنها 100 گرم اضافه وزن داشتند و اگر چند دقیقه بیشتر فرصت داشتیم سر وزن می‌رسیدند که دیگر اجازه ندادند روی باسکول برویم.

توکلیان تصریح کرد: در 4 وزنی که روی تشک رفتیم 4 مدال (2 طلا، یک نقره و یک برنز) گرفتیم که نتیجه قابل قبولی بود. 2 کشتی‌گیر ما تازه وارد بودند که مدال گرفتند. متأسفانه برخی تنها نیمه خالی لیوان را می‌بینند. کارنامه من مشخص است و نیاز ندارم که ثابت کنم خوبم یا بد. هر مربی دیگری هم جای من بود همین اتفاق می‌افتاد.

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشجویان ادامه داد: اضافه وزن طبیعی است و همواره همراه هر کشتی‌گیری است. مگر من خودم کشتی‌گیر نبوده‌ام که این مسائل را ندانم. تنها بد شناسی و یک اتفاق بد ما را از سکو پایین کشید و گرنه استحقاق قهرمانی را هم داشتیم.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای با طالب‌پور مشکل دارند و می‌خواهند با کشتی‌ تسویه حساب کنند گفت: شانس زیادی برای قهرمانی داشتیم، اما بدشناسنی آوردیم.

توکلیان درباره صحبت‌های سفیر ایران در فنلاند مبنی بر اینکه نامه‌ای از ایران برای حضور تیم دانشجویان در مسابقات جهانی دریافت نکرده‌اند گفت: خودم به سفارت نامه زدم هم به صورت ایمیل و هم فکس. با توجه به فاصله زمانی 5 ساعته هلسینکی و کورتانه محل برگزاری مسابقات هزینه اتومبیلی هم که قرار بود ما را به سالن مسابقات ببرد پرداخت کردیم، اما از شانس بد ما ماشین هم 10 دقیقه برای بنزین زدن معطل کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول