اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس:

تیم هندبال نونهالان فردوس قهرمان خراسان جنوبی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس از قهرمانی تیم هندبال نونهالان این شهرستان در مسابقات هندبال خراسان جنوبی خبر داد.

تیم هندبال نونهالان فردوس قهرمان خراسان جنوبی شد

رضا ترشیزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: جشنواره هندبال نونهالان خراسان جنوبی سال گذشته با هدف استعدادیابی آغاز شد و تعداد پنج تیم از آیسک، فردوس، بیرجند، سرایان، قاین و سربیشه با حدود 100 ورزشکار در این جشنواره حضور یافتند.

وی گفت: تیم هندبال نونهالان فردوس با حضور در مسابقات هندبال خراسان جنوبی که در سالن ورزشی شهیدین قاسمی بیرجند برگزار شد توانست با کسب نتیجه 30 بر 28 بر تیم آیسک غلبه کند و عنوان قهرمانی خراسان جنوبی را به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس افزود: هندبال در خراسان جنوبی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و در صورت توجه بیشتر به این رشته آینده درخشانی را در سطح کشور شاهد هستیم.

*فعالیت  6 مدرسه هندبال در خراسان جنوبی

ترشیزیان تصریح کرد: بازیکنان منتخب این دوره از رقابت‌ها علاوه بر حضور در مسابقات قهرمانی کشور زیر نظر مربی آموزش می‌بینند تا با کمک این استعدادها برای رده‌های سنی دیگر نیز پایه‌ریزی شود.

وی از فعالیت شش مدرسه هندبال در خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: مسئولان ورزشی با در نظر گرفتن استعدادها و ظرفیت‌های موجود در رشته هندبال باید توجه بیشتری به ورزشکاران این رشته داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس بر ضرورت ایجاد تیم قدرتمند هندبال در مرکز استان تاکید کرد و گفت: رشته ورزشی هندبال بیشتر در شهرهای آیسک، فردوس و سرایان فعال است و تاکنون نیز اقدام‌های مناسبی برای رشد هندبال انجام شده ولی تا زمانی که در مرکز استان یک تیم قدرتمند هندبال نداشته باشیم این رشته جایگاه واقعی خود را پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول