اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 سال صورت گرفت

افزایش 15 درصدی جمعیت شهر آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: جمعیت آبپخش در پنج سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

افزایش 15 درصدی جمعیت شهر آبپخش

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: توسعه و آبادانی از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی است و شورای اسلامی شهر آبپخش در سال‌های اخیر همواره این مهم را مورد توجه قرار داده و در این راستا اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: توجه به موقعیت مناطق مختلف و ظرفیت‌های مناطق از مسائل مهمی است که در روند توسعه و پیشرفت اثرگذار است و شورای اسلامی شهر آبپخش همواره کوشیده تا با شناسایی پتانسیل‌های مختلف از آنها برای توسعه شهر استفاده کنند.

رضایی بیان داشت: جمعیت یکی از مهم‌ترین عواملی است که در توزیع امکانات و اعتبارات باید مورد توجه قرار گیرد و جمعیت بالای شهر آبپخش ضرورت توسعه تمامی زیرساخت‌های شهری در نقاط مختلف شهر را مضاعف کرده و مسئولان شهرستانی و استانی در توزیع اعتبارات باید مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به افزایش جمعیت شهر آبپخش در دوره جدید سرشماری اضافه کرد: در سال‌های اخیر مهاجرت از روستاهای تابعه به شهر آبپخش افزایشی چشمگیر داشته و در اثر آن شاهد افزایش جمعیت شهر و شکل‌گیری محلات نو در شهر آبپخش بوده‌ایم.

این مسئول با اشاره به افزایش 15 درصدی جمعیت شهر آبپخش اذعان داشت: بر اساس آمار اعلام شده توسط استانداری بوشهر جمعیت شهر آبپخش 17 هزار و 238 نفر اعلام شده و بر اساس آمار 15 هزار و 400 نفری آبپخش در سال 85 افزایش 15 درصدی جمعیت شهر را نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: کد اختصاصی سرشماری بخش آبپخش در ایام سرشماری اعتراض‌های مکرر مردم شهر آبپخش را به دنبال داشت و شورای اسلامی شهر آبپخش از ابتدای امر پیگیری‌های فراوانی برای رفع این مشکل انجام داد.

وی با انتقاد از کتاب جغرافیای استان سال دوم دبیرستان تصریح کرد: با سهل‌انگاری مسئولان چاپ و تکثیر کتاب‌های درسی، این اتفاق افتاده و نام بخش آبپخش ذکر نشده که طی نامه‌ای مراتب اعتراض به استانداری و آموزش و پرورش استان اعلام شده و انتظار داریم استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش افزود: قریب به چهار سال از استقرار بخشداری آبپخش می‌گذرد و کد تقسیماتی بخش هم با شماره 10938 در سایت رسمی وزارت کشور موجود است اما باز هم شاهد چنین اشتباهاتی هستیم.

رضایی متذکر شد: احساسات مردم بخش به خاطر این اقدام جریحه‌دار شده و در چند نوبت به شورای اسلامی شهر و بخشداری مراجعه و مراتب اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول