اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی

فیلم سینمایی «خسته نباشید» در کرمان کلید خورد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «خسته نباشید» با مشارکت حوزه هنری و سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی در کرمان کلید خورد.

فیلم سینمایی «خسته نباشید» در کرمان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فیلم سینمایی «خسته نباشید» صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در هتل پارس کلید خورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و رئیس حوزه هنری استان کرمان در آیین آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «خسته نباشید» حضور داشتند.

فیلمنامه «خسته نباشید» توسط رضا میرکریمی نویسنده و کارگردان سینمای ایران نوشته شده است و بازیگران مطرحی همچون «باران کوثری» در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

افشین هاشمی و محسن قرایی کارگردانی فیلم «خسته نباشید» را بر عهده دارند و گروهی از بازیگران کرمانی نیز قرار است در این فیلم سینمایی هنرنمایی کنند.

«خسته نباشید» داستان زن و شوهری است که از کانادا برای دیدن آثار تاریخی به ویژه آثار تاریخی کرمان به ایران آمده‌اند، اما در این سفر بین آن‌ها روابط سردی حاکم است.

به گزارش فارس، مراحل مختلف فیلم «خسته نباشید» در کرمان، ماهان و شهداد فیلمبرداری می‌شود و این اثر هنری به معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان کرمان می‌پردازد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول