اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آشتیان

عوامل مؤثر بر آرامش روانی دانشجویان آسیب‌شناسی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد آشتیان از برگزاری سمینار آسیب‌شناسی عوامل مؤثر بر آرامش روانی دانشجویان در این دانشگاه خبر داد.

عوامل مؤثر بر آرامش روانی دانشجویان آسیب‌شناسی می‌شود

حجت مداحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این سمینار 24 آبان ماه با همکاری دانشگاه آزاد واحد اراک، ساوه و خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این همایش تصریح کرد: تعریف و نشانگان تعریف، نابهنجاری‌ها، اختلال و مشکل در متون علمی و روانشناسی، هویت‌یابی با عنوان جوان و بحران هویت، اختلاف نسل‌ها، ارزش‌ها و باورها، معنویت فرهنگ، اختلالات عاطفی، مشکلات اجتماعی، ازدواج، تحصیلی، اشتغال، اوقات فراغت، کم‌توجهی به اعمال عبادی محورهای این سمینار هستند که هر یک از این محورها موضوعات مختلفی را شامل می‌شوند.

دبیر سمینار ادامه داد: این سمینار با هدف شناخت دقیق آسیب‌های روانی دانشجویان و ارائه راهکارهای رسیدن به آرامش روانی برگزار می‌شود.

مداحی گفت: تاکنون 37 مقاله از دانشگاه‌های سراسر کشور به دبیرخانه سمینار ارسال شده که 12 نفر کار داوری آثار را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه فرصت ارسال مقالات تا 15 آبان ماه تمدید شده است، اظهار کرد: از بین مقالات ارسالی 10 مقاله به عنوان مقالات برتر در طول برگزاری سمینار به شکل سخنرانی ارائه خواهد شد.

در حال حاضر 3 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان در 90 رشته مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول