اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

اعدام 4 متجاوز به عنف و اعمال شیطانی در تبریز

خبرگزاری فارس: چهار جوان که در قالب مسافرکش، زنان و دختران را ربوده و به خارج از شهر می‌بردند و پس از تجاوز رها می‌کردند، سرانجام دستگیر و صبح امروز در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

اعدام 4 متجاوز به عنف و اعمال شیطانی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، چهار نفر جوان که زنان و دختران را در مسیرهای مختلف تبریز به عنوان مسافر سوار خودرو شخصی کرده و به زور آنها را به بیابان‌های اطراف تبریز برده و به آنها تجاوز می‌کردند صبح امروز در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

براساس این گزارش، نحوه عمل محکومان بدین صورت بوده است که سوار یک دستگاه خودروی پیکان شده و یکی از آنها با پوشیدن لباس زنانه خود را به شکل زنان در می‌آورده تا زنان و دخترانی که منتظر ماشین بودند به علت وجود مسافر زن در خودرو اعتماد کرده و سوار شوند.

سپس نامبردگان با سرعت زیاد حرکت کرده و مسافر سوار شده را با زور و کتک مجبور می‌کردند که سرش را زیر صندلی خودرو ببرد و بدین طریق نامبرده را به بیرون شهر (به طرف شهر مرند) برده و در بیراهه‌ها به صورت گروهی نامبرده را مورد تجاوز قرار داده و سپس در میدان آذربایجان شهر تبریز یا سایر میادین شهر به صورتی که پاسی از شب گذشته بود، رها می‌کردند.

نامبردگان در اقرارهای خود بیان کرده‌اند که از اواسط سال 1390 مرتباً مرتکب این عمل شده و نزدیک 15 تا 20 بار مبادرت به آدم‌ربایی و تجاوز کرده‌اند که البته تعدادی از افراد مورد تجاوز به خاطر ملاحظات حیثیتی از اعلام شکایت خودداری کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید، ولی چندین نفر از آنها با اعلام شکایت و ذکر جزئیات امر تقاضای مجازات محکومان را کرده‌اند.

سرانجام متهمان با تلاش‌های شبانه‌روزی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز و با همکاری قابل تقدیر نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند و توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفته‌اند و به ارتکاب بزه خود اقرار کردند.

متهمان درباره جزئیات کار خود اعلام کردند: از اواسط سال 1390 با پرسه زدن در خیابان‌های تبریز زنان و دخترانی را که منتظر ماشین بودند، سوار کرده و به شکل یاد شده به بیرون شهر برده و به عنف مورد تجاوز قرار داده و سپس در تاریکی شب در یکی از میادین شهر رها می‌کردند.

حکم محکومیت نامبردگان به اتهام تجاوز به عنف و آدم‌ربایی توسط شعبه دوم دادگاه کیفری استان صادر و توسط شعبه 11 دیوان عالی کشور تایید شد و رئیس قوه قضائیه نیز اجرای حکم را بلامانع اعلام کردند.

نامبردگان امروز چهارشنبه در زندان تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول