اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

از سوی ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور

پایش سند هوافضا به معاونت علمی رئیس‌جمهور سپرده شد

خبرگزاری فارس: ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور پایش سند هوافضا را به معاونت علمی رئیس‌جمهور واگذار کرد.

پایش سند هوافضا به معاونت علمی رئیس‌جمهور سپرده شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلسه کارگروه «پایش و پیش‌برد سند هوا فضای کشور» ذیل ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به ریاست محمدرضا مخبردزفولی  در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

 

منصور کبگانیان در این خصوص گفت: خوشبختانه سند جامع هوافضا در ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به تصویب نهایی رسید و گزارشی از این اقدام در جلسه قبل شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد.

 

قائم‌مقام ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور افزود: رئیس‌جمهور، پس از ارائه گزارش نهایی سند هوافضا ضمن تشکر از دست‌اندرکاران تهیه این سند بر انجام اقدامات لازم برای پیش‌برد آن تا مرحله ابلاغ تاکید کرد.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه گذشته ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور مقرر شد که شاخص‌هایی که در این سند باید نظارت و پایش شوند و مجموعه‌هایی که این نظارت را برعهده داشته باشند مشخص شوند.

 

وی گفت: در این جلسه مقرر شد سازوکاری برای یکپارچه شدن این نظارت و شاخص‌ها طراحی شود و با تصویب آن در ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، پایش این سند به عهده معاونت علمی فن‌آوری ریاست‌جمهوری سپرده شود.

 

کبگانیان همچنین گفت: در تدوین و تصویب این سند، شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان فضایی و سازمان هواپیمایی کشور و سازمان هوایی ایران مهم‌ترین نقش را ایفا کردند.

 

وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد نظارت کلان اجرایی سند هوافضای کشور به عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول