اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی خبر داد

بانک اطلاعات آموزشی اعضای شوراهای حل اختلاف تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی گفت: اقدامات لازم برای تهیه و تکمیل بانک اطلاعات آموزشی اعضای شوراهای حل اختلاف در سال جاری انجام یافته است.

بانک اطلاعات آموزشی اعضای شوراهای حل اختلاف تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا اکبری، در جلسه‌ای که به منظور برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌های آموزشی مصوب معاونت آموزش قوه قضائیه ویژه اعضای شوراهای حل اختلاف در محل دفتر معاونت محترم آموزش و تحقیقات دادگستری استان ترتیب یافت، اظهار داشت: در راستای تهیه و تکمیل بانک اطلاعات آموزشی باید شوراهای حل اختلاف و معاونت آموزش و تحقیقات دادگستری همکاری و تعامل تنگاتنگ داشته باشند تا بتوانیم در راستای ارتقای سطح علمی اعضای شوراهای حل اختلاف گام‌های موثری برداریم.

وی تاکید کرد: باید بر نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان شورای حل اختلاف نظارت دقیق داشته باشیم.

رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده در بازرسی‌ها باید دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای اعضای شورای حل اختلاف برگزار شود.

به گفته وی در سال جاری سه دوره آموزشی تأمین دلیل، قواعد حاکم بر گواهی و شهادت و قواعد مربوط به کارشناسی با بهره‌گیری از چهار نفر قضات مجرب دادگاه‌های مرکز استان ویژه اعضای شوراهای حل اختلاف برگزار شده است.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام دوره‌های آموزشی مصوب و مورد نیاز شوراهای حل اختلاف استان انجام گرفته است.

اکبری تصریح کرد : در طی ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی لازم برای انجام مرتب و منظم دوره‌های آموزشی اعضای شوراهای حل اختلاف در سطح حوزه‌های قضایی استان با تعیین مربیان مجرب از بین قضات باسابقه دادگاه‌های استان با زمان‌بندی مشخص انجام پذیرفته است و درصدد آن هستیم به نحو شایسته بر کیفیت و نحوه برگزاری این دوره‌های آموزشی در سطح استان نظارت داشته باشیم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول