اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد

اعطای 295 جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد همدان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 295 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد اعطا شده است.

اعطای 295 جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان تقی منوچهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای همسران جوان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون کمیته امداد شهرستان همدان تعداد 295 مورد جهیزیه به نوعروسان شرکت‌کننده در این کلاس‌ها پرداخت کرده است.

وی افزود: این جلسات با حضور 80 نوعروس در مدرسه آموزش خانواده شهرستان همدان برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان همدان آشنایی با مسائل بهداشت فردی، مدیریت خانواده، عوامل موثر در پایداری خانواده، روش‌های ارتباطی، بهداشت روانی، تنظیم خانواده، مسائل دینی و احکام و سایر مهارت‌های زندگی را از جمله برنامه‌های آموزشی این دوره بیان کرد.

منوچهری خاطرنشان کرد: در مدرسه آموزش خانواده این نهاد، خانواده‌های فاقد سرپرست، دختران در آستانه ازدواج و نوعروسان، خانواده‌های دارای سرپرست زندانی، خانواده‌های دارای بیماران خاص و صعب‌العلاج و سالمند زیر پوشش این نهاد آموزش‌های لازم را در زمینه‌های مختلف طی می‌کنند.

وی تصریح کرد: نهاد مقدس کمیته امداد در امر رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان برگ‌های زرینی را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول