اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیر‌کل بیمه سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد

بدهی 30 میلیارد تومانی دانشگاه‌های علوم پزشکی به سازمان‌های تأمین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بیمه سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی 270 میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکار است گفت: این در حالی است که وزارت بهداشت در دانشگاه‌های علوم پزشکی 300 میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار هستند.

بدهی 30 میلیارد تومانی دانشگاه‌های علوم پزشکی به سازمان‌های تأمین اجتماعی

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس عباس اکبریان در حاشیه برگزاری اجلاس سراسری مدیران سازمان بیمه سلامت ایرانیان که در سالن کنفرانس سازمان بیمه سلامت برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت تشکیل شورای عالی سلامت اظهار داشت: پیش‌نویس این لایحه توسط وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری آماده و به زودی به مجلس ارسال خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت تعیین تعرفه‌های درمانی اعتیاد در کشور گفت: در این زمینه نیز تعاملاتی بین سازمان‌های مربوطه صورت گرفته است که بنا داریم در اولین فرصت تعرفه‌های درمانی سال 91 را اعلام کنیم.

اکبریان بیان داشت: در حالی بحث بدهی‌ها در روزهای اخیر مطرح شده است که باید به این موضوع اشاره کرد که سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت 270 میلیارد تومان بدهکار است اما وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی 300 میلیارد تومان و در واقع می‌توان گفت که وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها به سازمان تأمین اجتماعی بدهکارند نه بالعکس.

مدیر‌کل بیمه سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص چگونگی مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جلساتی در این خصوص و نحوه چگونگی دریافت مطالبات برگزار شده است که بزودی نتیجه این جلسات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول