اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پست استان اردبیل:

7 میلیون مرسوله پستی در اردبیل جابه‌جا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پست استان اردبیل از جابه‌جایی 7 میلیون مرسوله در واحدهای پستی استان اردبیل در طول سال خبر داد.

7 میلیون مرسوله پستی در اردبیل جابه‌جا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش سکاکی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته پست در اردبیل اظهار داشت: این تعداد مرسوله در واحدهای استان مورد پذیرش قرار گرفته و پس از آماده‌سازی و مقدمه‌سازی به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود.

وی با یادآوری اینکه اداره کل پست استان به رغم محدودیت منابع و نیروی انسانی از توان جابه‌جایی مرسولات به شیوه مدرن و سریع برخوردار است، تصریح کرد: سرانه مرسوله پستی به ازای هر نفر جمعیت استان حدود 6.5 مرسوله است که انتظار می‌رود این سرانه برای هر نفر امسال توسعه و ارتقا یابد.

سکاکی خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا این سرانه را به بیش از هفت مرسوله برای هر نفر برسانیم تا به میانگین کشوری نزدیک‌تر شویم.

این مسئول از مجهز شدن شرکت پست استان به امکانات و تجهیزات جدید و مدرن خبر داد و اضافه کرد: ما در طول یک سال گذشته از این استان بالغ بر هفت میلیون مرسوله را توزیع و به صاحبان آن رسانده‌ایم به طوریکه این سازمان تلاش می‌کند با همکاری پرسنل خدوم و زحمتکش خدمات خود را به طور مستمر تقویت کند.

وی همچنین از فعالیت 500 نقطه تماس پستی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ما در سطح استان با بهره‌گیری از توان 240 نفر ارایه خدمات می‌دهیم و همچنان امیدواریم سرعت و بازدهی خدمات ما زمینه رشد و توسعه حقیقی را فراهم آورد.

به گزارش فارس، مدیرعامل پست استان اردبیل توسعه فضاهای پستی و زمینه دسترسی بیشتر مردم به سرویس‌های پستی را ضروری خواند و ادامه داد: یکی از اهداف اصلی ما تقویت این جبهه مهم و ارزشمند است.

سکاکی پوشش مسافتی هر واحد پستی کشور را کمتر از 90 کیلومتر مربع اعلام کرد و یادآور شد: پوشش هر واحد پستی اردبیل از میانگین بالاتر است به طوریکه ما حدود دو هزار و 500 نفر پوشش واحد پستی را شاهد و ناظر هستیم.

وی همچنین از فعالیت دفاتر آی‌سی‌تی شهری و روستایی خبر داد و گفت: ما 320 دفتر آی‌سی‌تی روستایی و بالغ بر 100 دفتر آی‌سی‌تی شهری داریم که در قالب پیشخوان دولت ارایه خدمات می‌دهند.

سکاکی افزود: در این مراکز سرویس‌های مختلف به هموطنان ارایه می‌شود و روستاییان با کمترین هزینه قادر هستند مرسولات پستی خود را ارسال کنند.

وی همچنین به دیگر خدمات اداره کل پست استان در چاپ تمبر شخصی، فراهم کردن بانک اطلاعات پست و همچنین فعال کردن سرویس‌های پست ویژه اشاره کرد و اظهار داشت: هر چند استقبال اهالی استان از سرویس چاپ تمبر شخصی پایین است اما ما ارایه خدمات در این زمینه را به صورت مستمر انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول