اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی خوزستان:

هندیجان در بخش‌ نظارت بر دستگاه‌های اجرایی در خوزستان برتر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی خوزستان گفت: با تلاش مدیران ارشد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان هندیجان، این منطقه کمترین مشکل نظارتی را در سطح شهرستان‌های استان خوزستان دارد.

هندیجان در بخش‌ نظارت بر دستگاه‌های اجرایی در خوزستان برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، غلامحسین کرمی در حاشیه بازدید از مدیران دستگاه‌های اجرای و اعضای شورای تأمین این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با تلاش مدیران ارشد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان هندیجان، این منطقه کمترین مشکل نظارتی را در سطح شهرستان‌های استان خوزستان دارد و این امر قابل تقدیر است.

وی با تقدیر از مدیران زحمتکش و دلسوز این شهرستان افزود: توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه کشور از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تاکنون تداوم داشته و اگر انقلاب اسلامی را به یک کشتی تشبیه کنیم ناخدای این کشتی بزرگ و موج‌شکن بنیانگذار و معمار بزرگ انقلاب امام راحل است.

مدیرکل بازرسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مسافران این کشتی مردمی، فهیم و با بصیرت نیز بعد از ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل(ره)، این کشتی را به فرزند خلف شایسته خویش، مقام معظم رهبری سپرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز، این امانت الهی و بزرگ را به نحو احسن هدایت کرده و با قدرت و شجاعت تا به امروز طی مسیر کرده تا به صاحب اصلی‌اش حضرت صاحب‌الزمان(عج) برساند.

کرمی با اشاره به بعضی از تخلفات اقتصادی در برخی از نقاط کشور تصریح کرد: مردم فهیم کشور ما با وجود تحمل فشارهای اقتصادی و مشکلات تحریم‌ها برایشان غیرقابل قبول است که فرد یا افرادی بیت‌‌المال را غارت و حیف و میل کنند.

این مسئول تخلفات اقتصادی را از دغدغه‌های اصلی مردم عنوان کرد و ادامه داد: این دستگاه‌ نظارتی، همگام و همراه با مدیران و دستگاه‌های اجرایی است و در راستای حذف ناهنجاری‌های اقتصادی با تمام تلاش اقدام می‌کند.

مدیرکل بازرسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: حرکت دستگاه‌های مختلف کشور اعم از نظارتی و اجرایی در یک مسیر بوده و هدف این دستگاه نظارتی نیز ارتقای کارآمدی دستگاه اجرایی و رضایتمندی مردم است.

وی با تأکید بر نظارت بیشتر بازرسی‌ها در بخش‌های مختلف اجرایی اذعان داشت: به دنبال مچ‌گیری ‌و نقاط ضعف مدیران نیستیم، زیرا تنها هدف را بر مبنای ترویج امر به معروف و نهی از منکر، گسترش نظارت همگانی، مشارکت و همراهی مردم در انجام هر چه بهتر برنامه‌های بازرسی و توسعه فرهنگ قانونمندی گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول