اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کلاهبرداری در سایه سوءاستفاده از اعتماد هم‌خوابگاهی

خبرگزاری فارس: دانشجویی که با سوءاستفاده از اعتماد هم‌خوابگاهی خود اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری در سایه سوءاستفاده از اعتماد هم‌خوابگاهی

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ جهانشیری رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: در پی شکایت یکی از دانشجویان بوشهر مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ چشمگیری از حساب وی دستور رسیدگی به این پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات فنی و تخصصی و استعلام‌های گوناگون از بانک مشخص شد مبلغ سرقت شده صرف خرید شارژ تلفن همراه شده که پس از استعلام شماره شارژها از مخابرات آدرس و مشخصات فرد استفاده کننده از شارژ مشخص شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: پس از بدست آوردن آدرس، فرد مضنون را احضار کرده و مورد بازجویی قرار دادیم، که ابتدا منکر هر جرمی شد اما زمانی که با مستندات این پلیس رو به رو شد لب به اعتراف گشود و در توضیحات خود بیان داشت که از اعتماد هم خوابگاهی زمان خرید اینترنتی سوء استفاده کرده، شماره حساب و اطلاعات حساب وی را ذخیره و سپس شروع به خریدن شارژ تلفن همراه برای خودماز  از طریق اینترنت کرده است.

جهانشیری در خاتمه هشدار داد: شهروندان به هیچ عنوان به اطرافیان خود اعتماد نکنند و اطلاعات محرمانه حسابشان را در اختیار دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول