اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی:

یادواره 203 شهید پاسدار وظیفه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در آینده‌ای نزدیک یادواره 203 شهید پاسدار وظیفه خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

یادواره 203 شهید پاسدار وظیفه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی اظهار کرد: انتظار داریم که یادواره 203 شهید پاسدار نه در شأن شهدا که مقام و جایگاهی بسیار بالا دارند بلکه در حد توان و بضاعت و در حد توان درس گرفتن و پیام‌آموزی به نسل آینده و تأثیرپذیری بر سربازان این کار صورت گیرد.

وی افزود: در تیر‌ ماه سال جاری نخستین جلسات هماهنگی یادواره شهدای سرباز وظیفه استان صورت گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: در این یادواره سعی بر این شده که برای همه سربازان یک برنامه و محتوای مطلوب داشته باشیم.

نوفرستی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای پاسدار در سال گذشته در سپاه خراسان جنوبی تصریح کرد: در یادواره شهدای پاسدار بسیاری به این اذعان داشتند که در داخل سپاه هم لازم است چنین یادواره‌هایی برگزار شود چون برگزاری این یادواره برای خانواده‌های شهدا بسیار درس‌آموز و دلنشین است.

وی اظهار کرد: با توجه به تجربه موفقی که در هفته دفاع مقدس در ارتباط با تجلیل از سربازان نمونه انجام شد و برای سربازان بسیار روحیه‌بخش و عالی بود و با توجه به نیازی که به فرهنگ شهدا در همه سطوح داریم، برگزاری این یادوراه ضروری به نظر می‌رسد.

*یادواره شهدای سرباز می‌تواند برای سایر نیروهای مسلح هم برگزار شود

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: یادواره شهدای سرباز می‌تواند در سایر نیروهای مسلح و همچنین برای شهدای یک عملیات یا یک یگان خاص نیز برگزار شود.

حسن مجنوبی ادامه داد: باید به جنبه تبلیغاتی یادواره هم در نظر گرفته شود و هدف از برگزاری یادواره زنده کردن منزلت و جایگاه شهداء در سطح جامعه است که این امر با تبلیغات مؤثر محقق می‌شود بنابراین لازم است تبلیغات را بیرونی و پررنگ انجام دهیم.

وی اضافه کرد: احترام به بازماندگان شهداء هدف دیگر یادواره‌ها به شمار می‌رود لذا ضروری است در مراسم یادواره‌ها این هدف هم به صورت ویژه دنبال شود.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: بهره‌برداری فکری و معنوی هم در برگزاری یادواره‌ها بسیار مهم است و اگر برای شهدای پاسدار وظیفه می‌خواهیم یادواره برگزار کنیم و باید سعی شود که سربازان مقدمات برگزاری این یادواره و تحقیقات و پژوهش‌های آن را انجام دهند تا بتوانیم بر روی این قشر هم تأثیرگذاری داشته باشیم.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول