اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین لیگ تنیس روی میز باشگاه‌های قزوین

حمیدرضا طاهرخانی قهرمان شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین از قهرمانی حمیدرضا طاهرخانی تنیسور قزوینی در نخستین دوره رقابت‌های لیگ باشگاه‌های این استان خبر داد.

حمیدرضا طاهرخانی قهرمان شد

ابوالفضل حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در این رقابت‌ها طاهرخانی از تیم اتوبوسرانی در دیدار نهایی با پیروزی سه بر یک مقابل ایمان گلشاهی از تیم کاشی پارس توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی افزود: مجتبی امینی دیگر تنیسور تیم کاشی پارس و علیرضا بیگدلی از تیم اتوبوسرانی با قبول شکست در دیدارهای نیمه‌نهایی مقابل حریفان خود به طور مشترک عنوان سومی را به دست آوردند.

حمزه‌ای عنوان کرد: در بخش تیمی این مسابقات نیز تیم سازمان اتوبوسرانی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی افزود: در دیدار پایانی بخش تیمی این رقابت‌ها تیم سازمان اتوبوسرانی با نتیجه چهار بر صفر تیم سازمان آتش‌نشانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

حمزه ای اضافه کرد: علیرضا بیگدلی، عارف احمدی‌فرد و حمیدرضا طاهرخانی در بخش انفرادی دیدار نهایی، نفراتی بودند که توانستند با غلبه بر محمدامین حنطه، روح‌الله شیشه‌گرها و مهدی نجفی پیروز شوند.

وی با اشاره به نتایج دیدار‌های دوبل این رقابت‌ها بیان کرد: در دیدار دوبل (دونفره) هم تیم سازمان اتوبوسرانی که متشکل از حمیدرضا طاهرخانی و محمدحسین محمدی بود، توانست با نتیجه نزدیک سه بر دو بر تیم دو نفره سازمان آتش‌نشانی که متشکل از روح‌الله شیشه‌گرها و امیرحسین زرآبادی‌پور بود، غلبه کند.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین یادآور شد: در این رقابت‌ها تیم‌های کاشی پارس و حصار چوب با قبول شکست در مسابقه نیمه‌نهایی مقابل رقیبان خود به طور مشترک عنوان سومی را به دست آورردند‌.

وی ادامه داد: تیم‌های هیئت تنیس روی میز الوند، لوله‌سازی آریا، فرمانداری آبیک و سیم و فولاد تاکستان هم در این مسابقات به ترتیب عنوان‌های پنجم تا هشتم را کسب کردند.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین اضافه کرد: مجید ابوالحسنی داور بین‌المللی استان قزوین، مجید آزارخانی و حسین کرم‌جو داوران ملی و با سابقه کشور و مجیدمظفری، امیرمسعود تعالی، حسن‌حسین چالی، مجید خانزاده و حسن شیشه‌گرها هم از دیگر داورانی بودند که کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

نخستین دوره رقابت‌های لیگ تنیس روی میز استان قزوین با عنوان (یادواره سرداران و سه هزار شهید قزوین) با حضور هشت تیم در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول