اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز در شوشتر

برگزاری همایش بزرگ «موسیقی 24 مقوم شوشتری»

خبرگزاری فارس: عصر امروز همایش بزرگ موسیقی 24 مقوم شوشتری در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار می‌شود و موسیقی‌دانان برجسته استانی و شوشتری و موسیقی پژوهان ملی در این همایش حضور می‌یابند.

برگزاری همایش بزرگ «موسیقی 24 مقوم شوشتری»

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پس از آنکه موسیقی 24 مقوم شوشتر در هفته‌های گذشته به نامی دیگر به ثبت رسیده است همایش بزرگ موسیقی 24 مقوم شوشتری عصر امروز در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

بر این اساس، این همایش قرار است با اجرای موسیقی‌دانان شهرستان شوشتر از اقصی نقاط کشور برگزار شود و موسیقی پژوهان زیادی نیز در حال حاضر در شوشتر حضور پیدا کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، موسیقی پژوهان قرار است در این همایش به ارائه اسناد تاریخی و مستندات لازم به اثبات موسیقی شوشتری بپردازند و برخی از نگارندگان کتاب در این موضوع نیز به شوشتر سفر می‌کنند.

بر این اساس، حضور در این همایش برای عموم آزاد است و قرار است اجرای دو استاد موسیقی شوشتری در این همایش نیز انجام شود.

این همایش به همت انجمن موسیقی شهرستان شوشتر برپا شده است و تاکنون استقبال بسیار زیادی از این همایش شده است و پیش‌بینی می‌شود جمع کثیری در این همایش حضور یابد.

این همایش راس ساعت 16 در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار می‌شود و قرار است برخی از مسئولان و نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی نیز در روزهای گذشته ثبت موسیقی شوشتری را به نام دیگر‌ شهرهای خوزستان نوعی حرکت غیرفرهنگی نامیده بود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول