اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

خشونت در آمریکا باز هم قربانی گرفت

تیراندازی در «لوئیزیانا» آمریکا یک کشته برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: یک نفر در تیراندازی افراد مسلح در «نیواورلئان» ایالت «لوئیزیانا» آمریکا کشته شد و ۵ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

تیراندازی در «لوئیزیانا» آمریکا یک کشته برجای گذاشت

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری شینهوا، تلویزیون محلی «فاکس8» گزارش کرد درست قبل از ساعت 19:00 به وقت محلی (24:00 به وقت گرینویچ) شب گذشته، یک فرد مسلح در «نیواورلئان» ایالت لوئیزیانا آمریکا شروع به تیراندازی کرد و یک نفر کشته و 5 نفر دیگر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، 5 نفر از قربانیان که از 18 تا 20 سال سن داشتند به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر دیگر نیز جان خود را از دست داد.

طبق گزارش‌های رسیده، دو گروه از افراد در محل حادثه در حال مجادله بودند که چند نفر شروع به تیراندازی کردند اما هنوز مشخص نیست که چند نفر تیراندازی کردند.

آزاد بودن استفاده از سلاح گرم در آمریکا منجر به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی شده است به طوریکه  هر روز گزارش‌های زیادی از تیراندازی و مرگ و میرهای ناشی از شلیک گلوله در آمریکا منتشر می‌شود.

روز گذشته، به دنبال تیراندازی یک فرد مسلح در یک سالن زیبایی در «بروکفیلد» ایالت «ویسکانسین» آمریکا دست‌کم سه نفر کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/ف.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول