اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت

رونمایی از نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی

خبرگزاری فارس: از نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور مدیران و کارشناسان تشکیلات این دانشگاه‌ها رونمایی شد.

رونمایی از نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز در آیین رونمایی از نرم‌افزار جامع تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: این نرم‌افزار به مدیریت علمی مسئولان دانشگاه بر زیرمجموعه خود کمک می‌کند.

محمدهادی ایمانیه افزود: این سامانه در ایجاد تعادل نیرو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کمک قابل توجهی می‌کند که با توجه به اینکه در سال‌های گذشته روند رو به بهبودی در این زمینه داشته‌ایم، با استفاده از نرم‌افزار موجود امیدواریم به وضعیت ایده‌آل برسیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از نرم‌افزار جامع تشکیلات تحول بزرگی را به دنبال دارد، گفت: اگر تشکیلات به خوبی نوشته و مشخص شود، به طور مثال هر بیمارستان در واحدهای مختلف به چند نفر نیرو نیاز دارد، دیگر نیازی به کارسنجی‌های مکرر نیست و با پر شدن پست‌ها مشخص می‌شود که کارها چگونه صورت می‌گیرد.

ایمانیه اضافه کرد: هنگامی کشوری اسلامی خواهد بود که تک تک ما مسئولیت‌های خود را به خوبی انجام دهیم، که این گونه خدمات موجب پیشرفت کشور می‌شود.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز گفت: راه‌اندازی نرم‌افزار تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، کار بزرگی بوده که با دید علمی انجام شده است.

مهرزاد لطفی ادامه داد: هر فعالیتی که در امور اجرایی، درمان، آموزش، پژوهش، بهداشت و غیره در حال انجام است با محوریت اصلی تشکیلات صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: اگر تشکیلات به خوبی تنظیم شده باشد کارها به بهترین شکل انجام می‌شود که با استفاده از تکنولوژی این نرم‌افزار، می‌توانیم فعالیت بهتری را در این زمینه انجام دهیم.

همچنین مدیر منابع انسانی و توسعه سازمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آشنایی مدیران و کارشناسان تشکیلات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در شیراز با نرم‌افزار تشکیلات‌، خبر داد.

حامد فصیحی‌نیا افزود: پس از رونمایی از این نرم‌افزار، مدیر تشکیلات تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و حداقل یک نفر از کارشناسان این حوزه طی دو روز با روش‌های ورود اطلاعات و مبادلات اطلاعاتی در نرم‌افزار آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه معاونان، مدیران و کارشناسان مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت نیز در این همایش حضور دارند، تصریح کرد: در حال حاضر اطلاعات تشکیلاتی دانشگاه‌ها به طور کامل در این نرم‌افزار وارد شده که با توجه به توانمندی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رونمایی و آموزش آن امروز و فردا در شیراز انجام می‌گیرد.

فصیحی‌نیا گفت: با استفاده از این نرم‌افزار ساماندهی نیروی انسانی شاغل در دانشگاه‌ها با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برآورد کمبود نیروی انسانی، تسهیل در تخصیص مجوزهای جذب و استخدام نیروی انسانی در دانشگاه‌ها و در نهایت ارائه بهتر خدمات در واحدهای بهداشتی درمانی و مراکز آموزشی و پژوهشی به مردم، از دیگر خدماتی است که با استفاده از این نرم‌افزار به شیوه بهتری امکان‌پذیر می‌شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول