اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر خبر داد

دستور وزیر ورزش برای اختصاص یک میلیارد تومان به شاهین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شاهین بوشهر از دستور وزیر ورزش و جوانان برای اختصاص یک میلیارد تومان کمک مالی به باشگاه شاهین خبر داد.

دستور وزیر ورزش برای اختصاص یک میلیارد تومان به شاهین

داریوش دلفانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با پیگیری‌های آقایان پورفاطمی نماینده دشتی و تنگستان و افراشته معاون اجرایی مجلس، وزیر ورزش و جوانان دستور اختصاص یک میلیارد تومان کمک مالی به شاهین را داد.

وی بیان کرد: روند اداری پرداخت این وجه نقد طی شد و ما پیگیر هستیم تا در زمان کوتاهی این اعتبار به حساب شاهین واریز شود.

مدیرعامل شاهین بوشهر با اشاره به اینکه شاهین شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد خاطر نشان کرد: کل مطالبات بازیکنان طبق قرارداد برای پیش پرداخت به آنان یک میلیارد تومان است، اما اگر کمتر از این مبلغ هم حل شود می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات بازیکنان را حل کنیم.

بازیکنان شاهین تیمشان را دوست دارند

این مسئول گفت: بازیکنان تیمشان را دوست دارند هر چند حق دارند پیگیر مسائل مالی و حقوق خود باشند و ما نهایت تلاش خود را برای تامین نیازهای آنان انجام می‌دهیم.

دلفانی در مورد کمک مالی رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و گم شدن پول وی در باشگاه شاهین بیان داشت: بنده هنوز حساب‌های مالی باشگاه را تحویل نگرفتم و این اتفاق در زمان مدیریت آقای رئیسی‌نژاد افتاده و پول تحویل ایشان شده است.

وی در مورد عدم حضور شاهین در مقابل الوند همدان گفت: با بازیکنان صحبت کردیم و از آنان 10 روز وقت خواستیم انتظار داشتیم با این زمان موافقت کنند، اما تصمیم خود را گرفتند.

مدیرعامل شاهین بوشهر اضافه کرد: مسیرهایی دنبال کردیم که منابع مالی خوبی بتوانیم برای باشگاه جذب کنیم.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون حضور شاهین در همدان برای بازی مقابل الوند منتفی شده و بازی مقابل الوند منوط به پرداخت مبلغی پول به بازیکنان است که تاکنون این امر محقق نشده است.

برنامه‌های دلفانی برای ساختار، کانون هواداران و استعدادیابی شاهین بوشهر

وی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای ساختار جدید شاهین گفت: در این ارتباط با هوشنگ نصیرزاده کارشناس مطرح فوتبال کشور گفتگویی انجام داده و قرار شده ایشان به عنوان مجری کلاس آموزشی ویژه پرسنل شاهین به بوشهر سفر کند تا با حضور ایشان چارت قوی و منسجمی برای باشگاه تدوین کنیم تا زمینه اضافه شدن پرسنل جدید هم فراهم شود.

دلفانی بیان کرد: برای موضوع استعدادیابی در شاهین نیز با علی دوستی‌مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان نیز مذاکراتی داشتم تا فراخوانی هم در سطح استان برای جذب بازیکنان مستعد بدهیم و این اقدام هم طبق برنامه پیش رود.

وی در ارتباط با وضعیت کانون هواداران شاهین هم عنوان کرد: ما به دنبال حفظ شأن هواداران شاهین هستیم تا بتوانیم کانونی قوی و منسجم را تشکیل دهیم و با صدور کارت هواداری برنامه‌های فرهنگی هم در باشگاه دنبال کنیم.

مدیرعامل شاهین بوشهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی می‌گویند دلفانی هم در شاهین موفق نخواهد بود و با وجود مشکلات مالی باشگاه را رها می‌کند اضافه کرد: بنده از قشر ضعیف جامعه بودم و سختی‌های زیادی کشیدم و بیدی نیستم که با این بادها بلرزم، قبل از حضور در شاهین مشکلات این باشگاه را می‌دانستم و با علم به این مشکلات وارد صحنه شدم.

دلفانی متذکر شد: پاشنه کفش خود را برای کمک به شاهین و مردم خوب بوشهر بالا کشیدم و از هواداران و دلسوزان استان بوشهر می‌خواهم در کنار ما باشند تا مشکلات شاهین را یکی پس از دیگری حل کنیم.

مدیرعامل شاهین بوشهر در پایان با اشاره به مذاکراتش با استاندار بوشهر اذعان داشت: استاندار بوشهر پیگیر مشکلات شاهین است و با وجود گرفتاری‌های زیادی که در استان دارد، اما دغدغه مشکلات شاهین را هم دارد.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول