اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سالک:

نقشه‌های استکبار جهانی در برابر سد جوانان ایران بی‌اثر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی با سد جوانان این کشور خنثی شده و هیچ‌گونه تأثیری ندارد.

نقشه‌های استکبار جهانی در برابر سد جوانان ایران بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک صبح امروز در سومین همایش طلاب سادات که در کتابخانه امیرالمومنین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با اینکه تلاش 34 ساله استکبار برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف نظامی، اقتصادی و جنگ روانی بی‌تأثیر نبوده است، اما جوانان این کشور همواره سد راه مقاصد آنها بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ایران با نسلی سر و کار داریم که شرایط پیش از انقلاب، انقلاب و جنگ را لمس نکرده است، تصریح کرد: با این حال این نسل هیچ‌گاه جدای از ولایت نبوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با هوشیاری جوانان این کشور فتنه سال 78 و 88 را با قدرت پشت سر گذاشتیم و این نشان‌دهنده این است که نسل جوان ما از دور ولایت فقیه رها نشده است.

وی با اشاره به روز 13 آبان اظهار کرد: در این زمان با سه مقوله تبعید امام راحل (ره)، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی سر و کار داریم که هر سه مقوله، حول یک محور استکبارستیزی دور می‌زند.

سالک تصریح کرد: 13 آبان نشان‌دهنده دو واقعه مهم استکبارستیزی و تحقق بخشیدن به حکومت اسلامی را یک جا در خود جای داده است.

وی اشاره‌ای به سومین گردهمایی طلاب سادات کرد و ادامه داد: این مراسم در واقع یک بزرگداشت مذهبی در راستای احترام به سادات جامعه است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول