اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست خرمشهر:

سرانه مرسولات پستی در خرمشهر 75 درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست خرمشهر گفت: سرانه مرسولات پستی خرمشهر در مدت یکسال اخیر 75 درصد بوده است.

سرانه مرسولات پستی در خرمشهر 75 درصد است

خضیر گلبانی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار داشت: اداره پست شهرستان خرمشهر با ایجاد زیر ساخت‌های مکانیزه و مناسب برای ارائه خدمات سریع و نوین پستی در عرصه‌های مختلف اقدامات متفاوتی را انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا اداره پست خرمشهر در مدت یک سال و در قسمت تعداد مرسولات پستی بیش از هزار مرسوله ارسال کرده که برنامه پست کشوری در این راستا دو هزار و 100 مرسوله است.

رئیس اداره پست خرمشهر ادامه داد: درصد تحقق اهداف اداره پست خرمشهر در قسمت فوق و تا تاریخ 17 مهر ماه سال جاری 75 درصد از اهداف تحقق یافته مرسولات پستی کشوری است.

وی با اشاره به تعداد مرسوله پستی به ازای هر واحد پستی گفت: سرانه مرسوله پستی در شبکه پست کشوری 12 بوده که عملکرد این اداره در شهرستان خرمشهر و برای تحقق اهداف پستی عدد 9 را نمایش می‌دهد.

گلبانی‌زاده ادامه داد: تعداد مرسوله به ازای هر واحد پستی برای برنامه شبکه پستی کشور 64 هزار و 867 برنامه است که عملکرد پست خرمشهر 51 هزار و 900 بوده و بیش از 80 درصد از اهداف مشخص شده این شبکه در یک سال اخیر تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد مرسوله پستی مشخص شده در شبکه پستی کشور به ازای هر کارمند 140 هزار مرسوله و عملکرد شبکه پستی منطقه بیش از 100 هزار بوده و 74 درصد از اهداف فوق محقق شده است.

رئیس اداره پست خرمشهر در خصوص پوشش مساحتی هر واحد پستی در کیلومتر مربع گفت: برنامه ریزی در این بخش 76 کیلومتر مربع در شبکه پستی کشور مشخص شده و که اداره پست خرمشهر 70 کیلومتر مربع را پوشش داده است.

وی افزود: عرضه خدمات پستی در دفاتر پیشخوان شهری طبق برنامه شبکه پستی کشور 10 دفتر بوده که این تعداد برای شهرستان خرمشهر محقق شده و در قسمت روستایی نیز 9 دفتر از سوی شبکه کشوری برنامه ریزی شده که در حال حاضر 6 دفتر پیشخوان روستایی در روستاهای شهرستان خرمشهر محقق شده است.

گلبانی‌زاده در پایان گفت: راه‌اندازی خدمات نوین پستی در تمام دفاتر بخش دولتی و خصوصی همچنین اتصال به شبکه پست کشور برای کنترل فعالیت‌ها به صورت سیستمی از دیگر کارهای اداره پست خرمشهر در این شبکه است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول