اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

در گفت‌وگو با فارس

رستمی: امیدوارم شکست‌ها را در دور برگشت جبران کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال بانوان حجاب شیراز گفت: مشکلات مالی زیادی برای حضور در لیگ داریم اما امیدوارم در دور برگشت شکست‌های‌مان را جبران کنیم.

رستمی: امیدوارم شکست‌ها را در دور برگشت جبران کنیم

رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست تیمش مقابل رشددانه گرگان در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: می‌توانستیم در این بازی پیروز باشیم اما 3 بازیکن اصلی‌ام را به دلیل مصدومیت و مشکل شخصی در اختیار نداشتم. هر تیمی اگر 3 بازیکن اصلی‌اش را نداشته باشد مشخص است که چه اتفاقی برایش می‌افتد.

وی ادامه داد: البته این صحبت‌ها توجیه قابل قبولی نیست، اما امتیازآورترین بازیکن‌مان که به شیراز رفت و یکی از بهترین نفرات‌مان که در بازی قبلی امتیاز زیادی کسب کرد در این مسابقه خوب ظاهر نشد. فکر می‌کنم از نظر روحی و جسمی آماده نبود.

وی درباره تیم رشددانه اظهار داشت: گرگان تیم جنگنده‌ای دارد اما شکست با اختلافش مقابل دانشگاه آزاد به این دلیل است که دانشگاه آزاد بازیکنان با تجربه‌ای دارد و با دفاعی که مقابل گرگان داشتند، نگذاشتند آنها حتی توپ شان به زیر تور برسد.

سرمربی تیم بسکتبال حجاب شیراز درباره سالن تمرین مسابقات عنوان کرد: هیئت 2 جلسه سالن در اختیار ما قرار داده اما سایر روزها در دانشگاهی که مشغول به کار هستم با هماهنگی تمرین می‌کنیم. مشکلات زیادی داریم، پول نداریم و با بدشانسی هم مواجه شده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم در دور برگشت شکست‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول