اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

با ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها در لیگ شرکت می‌کنیم

توکلیان: هدف‌مان حضور در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد است/ باید با پیروزی آغاز کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان گفت: تمام تیم‌ها مدعی هستند، اما هدف‌مان اول حضور در مرحله پایانی لیگ برتر است.

توکلیان: هدف‌مان حضور در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد است/ باید با پیروزی آغاز کنیم

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضور تیم فولاد ماهان سپاهان در لیگ برتر کشتی آزاد گفت: با توجه به اینکه لیگ کمی دیر شروع می‌شود و از طرفی بعد از 2 هفته مسابقات تعطیل خواهد شد نتوانستیم یک اردوی کامل برگزار کنیم. قصد داشتیم پیش از آغاز رقابت‌ها اردویی یک هفته‌ای را در مشهد برای هماهنگی بیشتر داشته باشیم.

وی ادامه داد: ابتدا زمان آغاز لیگ را دهم آذرماه اعلام کردند و حالا قرار است مسابقات از 23 آبان شروع شود، به همین دلیل فرصت برگزاری اردوی مشترک را از دست دادیم. به هر حال از پنجشنبه اردویی چند روزه را در اصفهان خواهیم داشت.

توکلیان درباره دیدار هفته اول این تیم مقابل گاز مازندران در هفته نخست گفت: قطعاً تیمی که از مازندران می‌آید تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود؛ با اطلاعاتی که از این تیم دارم از نفرات خوبی سود می‌برد و کار سختی خواهیم داشت، اما باید لیگ را با پیروزی در خانه آغاز کنیم. با شناختی که از ترکیب این تیم داریم برای برد به میدان خواهیم رفت.

سرمربی فولاد ماهان سپاهان خاطرنشان کرد: تمام تیم‌ها مدعی هستند، اما هدفمان اول حضور در بین 4 تیم برتر است و سپس به قهرمانی هم فکر می‌کنیم. از اولین دوره لیگ حضور داشتم و تمام تلاشم تکرار و ارتقای موفقیت‌های گذشته با فولاد ماهان در لیگ امسال است.

وی درباره ترکیب این تیم و جذب کشتی‌گیر خارجی عنوان کرد: با ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه در لیگ شرکت می‌کنیم و با حمایت‌های باشگاه از 2 کشتی‌گیر خوب خارجی هم استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول