اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان زرند:

عوامل پیامک‌های کذب در زرند دستگیر شدند‌

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به شناسایی و دستگیر عوامل ساخت‌ پیامک‌های خلاف عفت عمومی و اکاذیب در زرند شدند‌.

عوامل پیامک‌های کذب در زرند دستگیر شدند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند علی میرزابیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا در سطح شهرستان زرند شاهد بودیم که عده‌ای با ساخت پیامک‌هایی خلاف واقع و‌ عفت عمومی با انتشار اکاذیب‌ علیه برخی افراد شهرستان مبادرت به تشویش اذهان عمومی را می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ با تامل و پیگیری دستگاه قضائی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان‌ این افراد شناسایی و در یک عملیات همزمان دستگیر شدند و در این راستا پرونده تشکیل و در دادگاه عمومی و انقلاب در دست رسیدگی است.

میرزابیگی گفت: قانون‌گذار در رابطه با افرادی که با نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مبادرت به ساخت پیامک یا مطالب در سایت‌های اینترنتی می‌کنند‌ در ماده 18 جرائم رایانه‌ای حبس تا دو سال و جریمه نقدی پیش‌بینی کرده‌ و بنا به وقوع نوع جرم و وسعتی که در جامعه دارد، قاضی می‌تواند هر دو مجازات را استفاده کند. 

وی به خانواده‌ها و شهروندان توصیه کرد از گوشی‌های موبایل و دستگاه‌های رایانه‌ای استفاده صحیح را داشته باشند و به نحوی عمل کنند که موجب ناراحتی سایر شهروندان نشود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول