اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان همدان خبر داد

برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در جوار امامزادگان استان همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در جوار امامزادگان استان همدان در دهه اول ماه محرم خبر داد.

برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در جوار امامزادگان استان همدان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه ایجاد بصیرت عاشورایی با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری‌ (مدظله‎العالی) و امام راحل(ره) یکی از اهداف این ویژه برنامه است، اظهار داشت: طرح بصیرت عاشورایی در جوار امامزادگان استان همدان در دهه اول ماه محرم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تبیین جایگاه حکومت اسلامی و نقش ولایت فقیه در اداره جامعه اسلامی و بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت به خرافات و انحرافات از جمله اهداف برگزاری طرح بصیرت عاشورایی است، افزود: این طرح در 63 بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اعزام 60 مبلغ در این ایام خبر داد و گفت: برپایی خیمه‌های معرفت در پنج بقعه با حضور مبلغین و کارشناسان مذهبی برای پاسخگویی به سوالات مذهبی، برپایی نمایشگاه، غرفه نقاشی کودکان، مشاوره خانواده و غرفه «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید» برای کودکان از دیگر برنامه‌های دهه اول محرم است.

وی در پایان سخنان خود تقویت باورهای دینی و تعمیق نهضت حسینی در جامعه و اجرای صحیح نیات واقفین مختص عزاداری امام حسین(علیه‌السلام) را از دیگر اهداف ویژه برنامه بصیرت عاشورایی بیان کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول