اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد:

مشهد رتبه نخست سلامت اداری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: مشهد در سال 91 رتبه نخست سلامت اداری را کسب کرد.

مشهد رتبه نخست سلامت اداری را کسب کرد

غلام عباس شکاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: شهرداری مشهد به ‌عنوان مدعی در امر پیش‌بری اهداف بخش مدیریت شهری و سطح دانش و اطلاعات در جامعه است و در این حوزه حمایت خاص و ویژه‌ای از دانشجویان و محققان می‌کند.

وی با تاکید بر موج سوم اطلاعات ادامه داد: در حال حاضر در موج سوم اطلاعات، دانش و دانایی هستیم و در این موج با بازگشت به دوران برده‌داری در جامعه روبه‌رو می‌شویم به این صورت که دارندگان اطلاعات و دانش دارای قدرت‌ می‌شوند و افرادی که به اطلاعات و دانش‌ نیاز دارند در این سیستم برده هستند.

شکاری با تاکید بر ایجاد نظم اجتماعی در دنیا افزود: اخلاق اجتماعی در جامعه از ابزارهای مهم در ایجاد نظم اجتماعی به شمار می‌رود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد تصریح کرد: دنیای اطلاعات و ارتباطات که در قالب اینترنت و ماهواره‌ها در جامعه عنوان می‌شود نظام خانواده و اجتماع را با چالش روبه‌رو کرده است و با گسترش آنها در جامعه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به شکل گسترده‌تری عامه مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: در عصر حاضر که عصر ارتباطات نام‌گذاری شده است بدون داشتن اطلاعات، زندگی با مشکل روبه‌رو می‌شود و در بخش‌های مهم مدیریتی یک جامعه را با اختلال روبه‌رو می‌کند.

شکاری با اشاره به تجارت الکترونیک در دنیای امروز، خاطرنشان کرد: درخواست‌های خرید و تجارت در عصر ارتباطات در فضاهای سایبری قابل اجراست و مردم نیاز به حضور در مکان‌های خرید ندارند.

شکاری خاطرنشان کرد: در سال 1390 مشهد رتبه یک آموزش کشور و سلامت اداری و همچنین رتیه یک پژوهش کشور را از آن خود کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد با اشاره به موفقیت‌های بسیار سال گذشته اظهار کرد: شهردار مشهد تنها شهرداری است که عضو هیئت علمی متروپلیس شناخته شده و همچنین با تلاش‌های وی مشهد به عنوان شهر خلاقیت در کشور مطرح است.

وی ادامه داد: کسب رتبه نخست سلامت اداری شهرداری مشهد از طریق الکترونیکی کردن فرآیندهای اداری در شهر است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش‌ می‌شود تا در سال‌های آینده نیز شهرداری مشهد این رتبه را کسب کند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول