اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تروئیکای اروپا به یونان ۲ سال فرصت داد

خبرگزاری فارس: نهادهای برجسته اروپایی به یونان برای اجرایی کردن برنامه‌های ریاضت اقتصادی دو سال فرصت دادند.

تروئیکای اروپا به یونان ۲ سال فرصت داد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، وزرای دارایی اتحادیه اروپا، شب گذشته در بروکسل درباره پیشنهاد کمیسیون اروپایی،صندوق‌بین‌المللی پول و بانک مرکزی اروپا تشکیل جلسه دادند.

بر اساس این گزارش، «یان کلود یونکر» رئیس گروه یورو گفت: «تروئیکا نظر مثبتی در این مورد دارد چرا که یونان در جهت مثبتی حرکت می‌کند. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که ما اقدام کنیم.»

نهاد‌های بین‌المللی پیشنهاد دادند که یونان مجاز است تا دو سال دیگر برای اجرای برنامه های ریاضت اقتصادی خود فرصت داشته باشد. تا از ورشکسته شدن این کشورها جلوگیری شود.

یونان اوایل دوشنبه بودجه سال 2013 که شامل اقدامات ریاضتی جدید و بیشتر به منظور کاهش بدهی های بین المللی این کشور است را تصویب کرد.

از مجموع 299 نماینده پارلمان 167 نماینده به بودجه پیشنهادی دولت رای مثبت دادند و از کاهش بودجه حمایت کردند، 128 نفر رای مخالف و چهار نفر نیز رای ممتنع دادند.

بودجه سال 2013 یونان در حالی به تصویب رسید که پارلمان این کشور پنج شنبه بسته جدید ریاضتی پیشنهادی دولت را علیرغم مخالفتها و اعتصاب مردم یونان مورد تصویب قرار داد. بسته جدید ریاضتی دولت کاهش 13.5 میلیارد یورویی بودجه بخش عمومی دولت را شامل می‌شود.

انتهای‌پیام/ط.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول