اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوانان خیر مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز شد

ماشین تبریز راننده جدید خود را شناخت

خبرگزاری فارس: موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر به صورت رسمی مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز شد.

ماشین تبریز راننده جدید خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رحیم قاسمی مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه جوانان خیر بعدازظهر امروز در کنفرانس خبری که در هتل تبریز برگزار شد با تایید این خبر گفت: از اهداف عمده موسسه  قرض‌الحسنه جوانان خیّر  کسب رضایتمندی مردم  بوده و در راستای تایید این سیاست، شاهد قبول مسئولیت باشگاه پرسابقه و قدیمی ماشین‌سازی تبریز هستیم.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در فوتبال ایران به دلیل عدم پرداخت حق پخش مسابقات و  تبلیغات دور میدان به باشگاه‌ها، سود و نفعی نداشته و تنها برای خوشحال کردن طرفداران این تیم موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر مسئولیت تیم ماشین‌سازی را قبول کرد. 

وی افزود: ماشین‌سازی ‌به عنوان قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان مطرح بوده و افتخارات فراوانی در کلکسیون این باشگاه به چشم  می‌خورد، اما متاسفانه به سبب ‌مشکلات مادی شاهد افول این تیم  بودیم.

قاسمی از حفظ این تیم در تبریز خبر داد و تاکید کرد: به لحاظ اینکه دفتر مرکزی جوانان خیّر در تبریز است، ماشین‌سازی نیز در تبریز خواهد ماند.

جایگاه واقعی ماشین‌سازی  این رده نیست

مالک جدید باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: بعد از پیشنهاد هیئت فوتبال استان برای قبول مسئولیت باشگاه ماشین‌سازی و نظر مثبت هیئت مدیره موسسه، هفته گذشته موافقت خود را اعلام کرده و به تیم کمک کردیم و بسیار خوشحال هستیم که در همان ابتدای امر تیم ماشین‌سازی موفق شد، در بوشهر شاهین این شهر را شکست دهد.

رحیم قاسمی از پرداخت 15 درصد از  مبالغ قرارداد بازیکنان در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: جایگاه واقعی  ماشین‌سازی اینجا نیست و امیدواریم بتوانیم ماشین‌سازی را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی افزود: قبول تیم ماشین‌سازی به معنای اسپانسری این تیم نبوده، بلکه مالکیت این باشگاه و مدیریت مالی و ورزشی این تیم است و احتمالاً با نام جوانان خیرّ ماشین‌سازی در مسابقات ظاهر شویم.

قاسمی گفت: نام باشگاه در هر صورت ماشین‌سازی است و مدیریت کارخانه نیز باید از این تیم حمایت لازم را کند.

هدف دراز مدت صعود ماشین‌سازی به لیگ برتر است

مدیر موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر در مورد اهداف این باشگاه گفت: در گام نخست درصدد حفظ این باشگاه در لیگ دسته یک بوده و در گام بعدی صعود به لیگ برتر را در سال‌های آتی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر قصد هیچگونه تغییر در مدیریت این باشگاه نداشته و باید اذعان کنم بازیکنان و مربیان این تیم تا به امروز ریالی نگرفته و با جان و دل برای تیمشان بازی کرده‌اند که این در فوتبال امروز قابل تقدیر است.

قاسمی قبول اسپانسری تیم تراکتورسازی و خرید بخشی از سهام این باشگاه را در رضایت‌مندی مردم آذربایجان ذکر کرد و گفت:  این موسسه همچنان از  تیم تراکتورسازی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول