اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

وزارت خارجه عراق حمله اسرائیل به غزه را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه‌ای، ضمن وحشیانه دانستن دور جدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، آن را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه عراق حمله اسرائیل به غزه را محکوم کرد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «السومریة نیوز»، وزارت خارجه عراق امروز اعلام کرد: حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین محکوم است و عراق از این ملت حمایت می‌کند.

در بیانیه وزارت خارجه عراق آمده است: عراق حمله وحشیانه جدید دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و به شهادت رسیدن تعدادی از مردم بی‌گناه این منطقه را به شدت محکوم می‌کند.

در ادامه این بیانیه از جامعه بین‌الملل خواسته شده تا این تجاوز را محکوم و از تلاش‌های جاری برای ایجاد راهکاری فوری و عادلانه برای مسئله فلسطین حمایت کند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی، همچنان غزه را بمباران می‌کند و تاکنون 31 فلسطینی را شهید و 350 نفر را زخمی کرده است. نیروهای مقاومت نیز این تجاوز جدید را بی‌پاسخ نگذاشته‌اند و به اعلام شاخه نظامی جنبش حماس، تاکنون 227 فروند موشک به سوی اراضی اشغالی فلسطین شلیک و باعث به صدا در آمدن زنگ خطر در تل‌آویو شده است.

انتهای پیام/.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول