اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه کننده مجموعه تله تئاتر ناصرالحق:

تله‌تئاتر «ناصرالحق» در مازندران به نمایش درمی‌آید

خبرگزاری فارس: تهیه کننده مجموعه تله تئاتر ناصرالحق از به نمایش درآمدن این مجموعه در ایام دهه صفر خبر داد.

تله‌تئاتر «ناصرالحق» در مازندران به نمایش درمی‌آید

حسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در رابطه با تولید تله تئاتر ناصرالحق، اظهار داشت:‌ تله تئاتر ناصرالحق در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای در دست تولید است.

وی با بیان اینکه داستان این تله تئاتر مربوط به زندگی ناصرالحق ملقب به اطروش و داعی صغیر است، تصریح کرد:‌ اطروش پایه‌گذار قیام علویان در مازندران علیه سامانیان است که حکومت علوی را در  ایجاد کرد.

تهیه کننده این تله تئاتر ادامه داد:‌ ضبط این کار آغاز شده و در دهه صفر از شبکه مازندران و شبکه چهار، پخش می‌شود.

احمدی یادآور شد:‌ محسن معینی به عنوان نویسنده و کارگردان هنری و عیسی بلوکات هم به عنوان کارگردان تلویزیونی این مجموعه فعالیت می‌کنند.

تهیه کننده این مجموعه، خاطرنشان کرد:‌ تاکنون 30 درصد از کار تصویربرداری شده و کار پیش تولید را هم از دو ماه قبل آغاز کردیم.

احمدی با بیان اینکه اجرای تصویربرداری از 15 آبان شروع شده، اذعان داشت: این مجموعه در هشت صحنه مختلف تصویربرداری می‌شود و محل فیلمبرداری هم استودیوی مرکز مازندران است.

وی افزود: مصطفی کاظمی عکاس، تقی قاسم‌پور، صادق ذاکری و مجید مشایخی‌فر به عنوان تصویربرداران، سید محمود موسوی صدابردار، یاسر محمودی برنامه‌ریز و مرتضی کاظمی صداگذار هستند.

احمدی با بیان اینکه مجموعه تله تئاتر ناصرالحق حدود 38 بازیگر اصلی و 70 هنرور دارد، گفت:‌ سعدالله ولی‌زاده، علی دنیوی، معصومه جلالی، هوشنگ رضایی، مصطفی اژدرپور، مینو طوسی، سحر مشرفی و سجاد گرامیان برخی از بازیگران اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/86007/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول