اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل مطرح کرد

شکست هیمنه دشمن با صولت بسیج/ ‌آینده‌نگری امام راحل جواب داد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تشکیل بسیج مستضعفان نشان آینده‌نگری و درایت امام راحل در طول تاریخ است که برای همیشه این میراث ماندگار و جاودانه می‌ماند.

شکست هیمنه دشمن با صولت بسیج/ ‌آینده‌نگری امام راحل جواب داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در نشست با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج که با حضور بسیجیان دریا دل برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب با یک درایت و تیزبینی منحصر به فرد بنیان بسیج را به عنوان یک نیروی شاخص و با صلابت بنا نهاد و در طول تاریخ و گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب نمود و نشانه‌هایی از این شاهکار عظیم را در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: از زمان شکل‌گیری بسیج شاهد حضور سرفرازانه این نیرو در عرصه‌های سیاسی، دفاعی، اقتصادی،‌ فرهنگی و سازندگی بودیم که اعضای آن به عنوان اقشار مختلف مردم با احساس مسئولیت در این مجموعه وارد شدند و توانستند اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند.

عاملی به تقارن هفته بسیج با ماه محرم به عنوان یک فرصت استثنایی در نشان دادن شعار جهانی عاشورا و پیوند ناگسستنی آن با اهداف بسیج را یادآور شد و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس و همچنین فرهنگ بسیجی ما امروز با پیوست نهضت عاشورایی ابدی و جاودانه مانده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: دشمنان قسم خورده این انقلاب در هر برهه‌ای سعی کردند این ملت و نیروهای مسلح آن را مورد فشار و تهدید و برخی بدنامی‌ها و حرکت‌های خبیثانه به زعم خود کنند اما این ملت ایران بوده است که با عمل به تعهد و تکلیف خود از انقلاب و ارزش‌های آن صیانت کردند.

وی از بسیج به عنوان حلقه رابط و واصل حاکمیت و مردم یاد کرد و ادامه داد: شاکله بسیج شاکله حضور آگاهانه و با نشاط مردم است که در عرصه‌های مختلف شاهد نقش بازی کردن اصیل و عاشورایی این نیروی فداکار و ایثارگر هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: آنچه که دشمنان ما را امروز به عصبانیت واداشته است اینکه نهال بسیج امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده است که شعبات و شاخه‌هایی از آن را می‌توان در عراق، لبنان، سوریه، فلسطین مظلوم و بسیاری از کشورها مشاهده کرد.

عاملی به مقاومت جانانه مردم غزه در برابر تیرهای نظام شیطانی و افیونی اشاره کرد و بیان داشت: خداوند با اراده قاهر خود داد این کودکان و زنان و مردان بی‌دفاع را از استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی می‌گیرد.

در ابتدای این نشست فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افتخار بسیج را تبعیت و ادامه طریق ولایت و مکتب عاشورایی توصیف کرد و گفت: در این مکتب خوار و خفیف شدن بی‌معنا است.

سردار جلیل بابازاده با یادآوری اینکه بسیجیان دریا دل ما امروز با عشق و ایمان و صلابت تمام عیار دشمنان را به حیرت و تسلیم واداشته‌اند، افزود:‌ بسیج بدنه ارزشی نظام است و در دفاع از آن نیز همه وجودش را صرف خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان کرده است.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری 500 برنامه در ایام هفته بسیج خبر داد و از افتتاح سالن ورزشی 9 دی و صالحین در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/62006/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول