اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی‌گیران به سبک مسابقات کشتی‌کج آمریکا معرفی شدند!

توکلیان: داماش با جنگ روانی پیروز شد/ مسابقه در شرایط عادی برگزار نشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی آزاد فولادماهان سپاهان گفت: مستحق شکست مقابل داماش بابل نبودیم، آنها با جنگ روانی‌ که راه انداختند، پیروز شدند.

توکلیان: داماش با جنگ روانی پیروز شد/ مسابقه در شرایط عادی برگزار نشد

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست تیمش در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد مقابل داماش بابل گفت: متأسفانه اتفاقاتی در این مسابقه روی داد که باعث شکست ما شد. مسابقه در شرایط غیراستاندارد برگزار شد. تشک مسابقه نیم متر از اندازه استانداردش کوچک‌تر بود؛ از طرفی میز قاضی 2 متر بالاتر از تشک کشتی بود در حالی‌که تشک روی زمین پهن شده بود و قاضی دید کافی نداشت.

سرمربی فولاد ماهان با اشاره به اینکه تمام مسئولیت این شکست را می‌پذیرم گفت: مستحق شکست برابر داماش نبودیم و آنها با جنگ روانی که به راه انداختند به پیروزی رسیدند. کشتی‌گیران ما تحت تأثیر جو سالن قرار داشتند و نتوانستند عملکرد واقعی خودشان را نشان دهند در حالی‌که باید در اوزان 66 و 120 کیلو برنده می‌شدیم.

وی ادامه داد: رئیس کمیته انضباطی در سالن حضور داشت و معتقدم فیلم این مسابقه باید از ابتدا دیده و ارزیابی شود. چطور می‌شود یک کشتی‌گیر به حریفش ضربه بزند و چانه خودش پاره و دچار خونریزی شود؟ به هیچ عنوان حرکت اشتباه کشتی‌گیر خودمان را تأیید نمی‌کنم. چنین حرکاتی زیبنده ورزش اول کشور نیست، اما حوادث این دیدار باید به صورت اساسی مورد تجزیه  تحلیل قرار گیرد. امیدوارم کمیته انضباطی دور از هر فشار و اغماضی، باقدرت بهترین تصمیم را بگیرد.

توکلیان افزود: باشگاه فولاد با کشتی‌گیر خاطی برخورد خواهد کرد، اما از همان شروع مسابقه مجری سالن باعث ایجاد جنجال شد به طوری‌که مانند مسابقات کشتی‌کج در آمریکا، کشتی‌گیران داماش را معرفی می‌کرد و باعث التهاب جو سالن شد. مطمئنم عده‌ای خط داده بودند تا این دیدار به جنجال کشیده شود در حالی‌که هر 2 کشتی‌گیر مازندرانی بودند و دیدارشان حساسیتی نداشت.

سرمربی فولاد ماهان سپاهان خاطرنشان کرد: محل وزن‌کشی تا سالن مسابقه فاصله زیادی داشت؛ محل وزن کشی بابلسر و سالن مسابقه در بابل بود. در حالی‌که طبق قوانین میزبان وظیفه دارد 3 ساعت قبل از شروع مسابقه سالن را برای تمرین در اختیار ما می‌گذاشت.

تیم فولاد ماهان سپاهان در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد با نتیجه 3 بر 4 مغلوب میزبانش داماش بابل شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول