اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

پروژه عمرانی فعال در کردستان نداریم / پروژه‌ها نیمه فعال یا تعطیل هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس گفت: در حال حاضر در استان کردستان پروژه فعال وجود ندارد و اکثر پروژه‌ها یا نیمه فعال‌ و یا تعطیل هستند.

پروژه عمرانی فعال در کردستان نداریم / پروژه‌ها نیمه فعال یا تعطیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیداحسن علوی در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: در جلسه کمیسیون عمران مجلس به صورت خوش‌بینانه 40 درصد تخصیص اعتبارات عمرانی  و 70 درصد اعتبارات هزینه‌ای مطرح شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور ما در مقطعی درگیر جنگ نظامی و در زمانی نیز مورد هجمه فرهنگی واقع شد و اکنون نیز که با جنگ اقتصادی از سوی دشمن و تحریم‌ها مواجه شده است.

علوی خواستار همکاری بیشتر مدیران استان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد و عنوان کرد:  مدیران مشکلات ادارات تحت مدیریتی خود را به نمایندگان مجلس منتقل تا آنها نیز درصدد رفع و حل این موانع تلاش کنند.

وی یادآور شد: از آنجا که همه برای یک هدف و تعالی کشورمان در تلاش هستیم باید تعامل و همکاری بیشتری با هم داشته باشیم.

به گفته این نماینده مجلس، پایان سال مالی تا اواخر تابستان موجب شده که بعد از مبادله موافقتنامه و انعقاد قرارداد چهار ماهه به اتمام رسیده و وارد فصل زمستان شویم و به این صورت اعتبارات عملا در استان‌های سردسیری مثل کردستان جذب نمی‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: گاهی جذب اعتبارات سوری است و مدیر برای جلوگیری از برگشت اعتبارات ناگزیر به ارائه صورت وضعیت سوری می‌شود.

وی بیان داشت: اگر سال مالی به اول یا پایان آذر موکول شود بسیاری از مشکلات مذکور حل و فصل خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فکر اساسی در ارتباط با پروژه‌های زیربنایی استان هم چون راه‌آهن صورت گیرد و امورات مربوط به این پروژه پیگیری شود.

علوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان پروژه فعالی وجود ندارد و اکثر پروژه‌ها یا نیمه فعال‌اند یا تعطیل هستند.

این نماینده مجلس در پایان ابنا به گفته خودش از بیان یک سری مطالب در ارتباط با پروژه‌های استان خودداری کرد و علت آن را نیز ممانعت از دلگیر شدن استاندار از خود به خاطر انعکاس این مطالب در رسانه‌ها شد. 

انتهای پیام/79003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول