اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 18 آذرماه جاری

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس مهندسی برق ایران تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر بیست ‌و یکمین کنفرانس مهندسی برق ایران گفت: مهلت ارسال مقالات کنفرانس مهندسی برق ایران تا تاریخ 18آذرماه سال 91 است و اعلام نتایج پذیرش مقالات یکم اسفند ماه می‌باشد.

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس مهندسی برق ایران تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا لطفی صبح امروز در ارتباط با برگزاری بیست ‌و یکمین کنفرانس مهندسی برق ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست‌و یکمین کنفرانس مهندسی برق ایران نخستین کنفرانس از دهه سوم است که در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

دبیر بیست‌و یکمین کنفرانس مهندسی برق ایران افزود: ویژگی بارز برگزاری امسال کنفرانس مهندسی برق ایران حضور صنعت است که صنعتگران بسیاری از دستاوردهای خود را به نمایشگاه این کنفرانس می‌آورند و همچنین از پژوهش‌های دانشگاهیان مطلع می‌شوند در نتیجه آشنایی جامعه با آخرین دستاوردهای پژوهشگران را در پی دارد.

لطفی خاطرنشان کرد: کنفرانس مهندسی برق ایران معتبرترین کنفرانس برق در کشور است که مقالات قبول شده باوجود تحریم‌ها در قوی‌ترین سایت دنیا به نامieeexplore درج می‌شود.

وی تاکید کرد: امسال ارسال مقالات الکترونیکی است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آنلاین در این کنفرانس شرکت کنند و همچنین داوری مقالات خوشه‌ای انجام می‌شود.

دبیر بیست‌و یکمین کنفرانس مهندسی برق ایران در ارتباط با فراخوان کنفرانس مهندسی برق ایران اظهار کرد: تمام اساتید داخلی، خارجی و دانشجویان می‌توانند با ارائه مقاله در این کنفرانس شرکت کنند و همچنین صنایع نیز می‌توانند در میزگردهای این کنفرانس شرکت کرده و نیازهای خود را مطرح کنند.

لطفی افزود: مهلت ارسال مقالات کامل تا تاریخ 18آذرماه سال 91 است که اعلام نتایج پذیرش مقالات یکم اسفند ماه است.

وی در ارتباط با نوع مقالات ارسال شده یادآور شد: مقالات باید دربرگیرنده یافته‌های نوین پیرامون زمینه‌های موضوعی کنفرانس بوده و قبلاً منتشر نشده باشد و ارسال مقالات تنها از طریق وب سایت کنفرانس امکان‌پذیر است.

انتهای پبام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول