اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قصه‌گوی قرآنی برگزیده کرمان:

بچه‌ها قصه‌های قرآنی را دوست دارند

خبرگزاری فارس: قصه‌گوی قرآنی برگزیده ویژه دومین جشنواره قصه‌های قرآنی استان کرمان گفت: همکلاسی‌هایم از من می‌خواهند تا قصه‌هایی که یاد گرفته‌ام را برایشان تعریف کنم زیرا بچه‌ها قصه‌های قرآنی را دوست دارند.

بچه‌ها قصه‌های قرآنی را دوست دارند

میکائیل سلطانی‌نژاد امروز در حاشیه برگزاری دومین جشنواره قصه‌های قرآنی استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دانش‌آموز کلاس دوم ابتدایی هستم و از پنج سالگی قصه‌گویی را با تشویق مادرم آغاز کردم و قبل از قصه گویی ابتدا شعر می‌خواندم و اکنون گاهی شعر هم می‌گویم.

سلطانی‌نژاد که برادر بزرگترش هم قصه‌گوی قرآنی است، عنوان کرد: قصه‌گویی برادرم را خیلی دوست دارم و به قصه‌های قرآنی و عاشورایی علاقمند هستم.

وی با اشاره به اینکه قصه‌های قرآنی را از مادرم می‌آموزم، ابراز داشت: از میان تمام قصه‌هایی که یاد گرفته‌ام به قصه حضرت

ایوب(ع) علاقه دارم، زیرا این قصه طولانی است.

سلطانی‌نژاد بیان داشت: من علاوه بر قصه‌های قرآنی و مذهبی، کتاب‌های دیگری را هم مطالعه می‌کنم و به قصه دایناسورها علاقه دارم و دوست دارم که قصه‌گویی قرآنی را همچنان ادامه دهم و به بچه‌ها می‌گویم که قصه‌های قرآنی را یاد بگیرند.

وی با اشاره به ذکر خاطره‌ای از قصه‌گویی‌های قرآنی خود اذعان داشت: یک بار برای قصه‌گویی به مشهد رفته بودم که در زمان بازگو کردن قصه، شیطان و حضرت ایوب را با هم اشتباه گرفتم اما متوجه این موضوع شدم و سریع آن را اصلاح کردم.

این قصه‌گو با بیان اینکه از برگزیده‌شدن در جشنواره قصه‌های قرآنی کرمان حس خوبی دارم، افزود: در کلاس اول یکی از قصه‌هایی که یاد گرفته‌ام را برای معلمم تعریف کردم و او هم گفت که این قصه را برای همکلاسی‌هایم بازگو کنم.

سلطانی‌نژاد تصریح کرد: گاهی دوستانم به من می‌گویند که قصه‌های قرآنی را برای آنها تعریف کنم، زیرا آنها این قصه‌ها را دوست دارند.

انتهای پیام/80019/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول