اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

پیشرفت‌های علمی ایران به حدی است که دانشمندان ما را کف خیابان ترور می‌کنند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز در عرصه‌هایی مانند نانو، دانش هسته‌ای، هوا فضا، بیولوژیک و علوم کشاورزی جزو برترین‌ها محسوب می‌شویم و پیشرفت‌ها به حدی بوده است که به ترور دانشمندان ما در کف خیابان‌ها روی آورده اند

پیشرفت‌های علمی ایران به حدی است که دانشمندان ما را کف خیابان ترور می‌کنند

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، حسین سلامی در اولین همایش سپید جامگان عاشورایی که در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد اظهار داشت: در انتهای قرن بیستم رخدادی استثنایی در تاریخ حیات بشریت به وقوع پیوست که تمام ابعاد آن خارج از دیدگاه‌های تصور مادی بود که این اتفاق مهم انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: با وقوع انقلاب اسلامی، ایرانی که تمام هویت و ارزشش در بطن و متن تاریخ بیگانگان دیده می‌شد و ایرانی که مصرف کننده، منفعل و فرسوده در درون جهالت مدرن بود به ایران انقلابی با قلب تپنده تبدیل شد. انقلاب ایران انقلابی بود که دامنه های امواج شوک آن هرگز تحت تاثیر قدرت‌های بزرگ قرار نگرفت و یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین حرکت‌ها بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایران امروز با مشخصه مقاومتی به قدرتی منحصر فرد در برابر بزرگترین قدرتهای جهانی قرار دارد و طی 33 سال در برابر حملات سنگینی مقاومت کرده و موفق بوده است به طوری که در طول 8 سال دفاع مقدس توانست در برابر همه قدرت‌های بزرگ از جمله سیستم‌های اطلاعاتی آمریکا مقابله کند.

وی با بیان اینکه ما نبردهای اقتصادی سنگینی را پشت سر گذاشته‌ایم که این محاصره هر روزه تشدیده شده خاطرنشان کرد: دشمنان ما بسیار بزرگ، نیرومند، صاحب قدرت، اندیشه، تجربه و دارای هدف هستند و خوشبختانه ما طی سال‌های اخیر صحنه‌های سختی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.

سلامی افزود: با همت و کوشش‌های بسیار، امروز توانایی رصد 360 درجه‌ای نیروهای آمریکایی در منطقه مانند خواندن شماره شناورهای آمریکایی را داریم و چهره در چهره و به موازات آنها در حرکت هستیم تا جایی که فضای تنفس را برای دشمنان تنگ کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها هر روز بالاجبار متصرفات خود را از دست می‌دهند خاطرنشان کرد: ما با اهداف ژئوپلیتیک آنها مقابله کرده و توانستیم با ایجاد صحنه‌های موفق انرژی متراکم آمریکا را تجزیه کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی‌ها مجبور شده‌اند که پس از 11 سال افغانستان را رها کنند گفت: امروزه هر چه علیه ما طراحی می‌کنند نتیجه عکس می‌دهد و تلاش‌های بسیاری برای عقب ماندن علمی ایران کرده‌اند که ناموفق بوده‌اند.

به گفته سردار سلامی زمانی تصور مولکول هم برای ما ممکن نبود اما امروز دانشمندان ما به درون ذرات اتم نفوذ کرده و در عرصه‌های هوا و فضا توانسته‌اند ماهواره خود را توسط موشک‌های داخلی در مدار قرار دهد.

وی ادامه داد: امروز از نظرعلمی به جایگاهی رسیده‌ایم که می توانیم در هر نقطه از منطقه ارسال تصویر توسط پرنده‌های بدون سرنشین را داشته باشیم و از ایرانی که در تمام عرصه‌ها مصرف کننده بود به ایران تولید کننده و خود اتکا تبدیل شده‌ایم.

سلامی عبور دانشمندان ایرانی از توانایی‌های بزرگ دنیا را دلیل ترور دانشمندان توسط دشمنان دانست و گفت: امروز در عرصه‌هایی مانند نانو، دانش هسته‌ای، هوا فضا، بیولوژیک و علوم کشاورزی جزو برترین‌ها محسوب می‌شویم.

سلامی تصریح کرد: امروز دشمنان نمی‌توانند اراده ما را از کار بیندازند چرا که ما امروز از میدان موازنه عبور کرده‌ایم و  در حالی که دروازه‌های اقتصادی بر روی آنها باز است ولی با چالش‌های عجیب بسیاری مواجه هستند که باعث سیر تند نزولی قدرت آنها شده و این تابع تغییرات قدرت استکبار است.

وی خاطرنشان کرد: شوک‌هایی که دشمن سعی می‌کند به ما وارد کند بسیار ضعیف‌تر از حد جامعه ماست. دشمنان ما در تمام صحنه‌ها در حال عقب نشینی هستند که شکست اخیر رژیم اسرائیل نیز نشان از این موضوع دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول