اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

تامین اجتماعی در شهرک آب معدنی چهار محال بختیاری سرمایه‌گذاری می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی کشور در بخش توسعه آب معدنی استان به ویژه آب معدنی چشمه‌سفید لردگان - بروجن سرمایه‌گذاری می‎کند.

تامین اجتماعی در شهرک آب معدنی چهار محال بختیاری سرمایه‌گذاری می‌کند

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: رشد و توسعه سرمایه‌گذاری در استان نیازمند عزم جدی و تلاش و پیگیری بی‌وقفه است و مجمع نمایندگان استان در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کنند.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان هر هفته با وحدت و همدلی لازم با بسیاری از مسئولان و مدیران کشوری نشست‌هایی برگزار کرده و در این نشست‌ها مطالبات و نیازمندی‌های استان را مطرح و در راستای تحقق آن‌ها تلاش می‌کنند.

جلیل در ادامه از جذب سرمایه‌گذاری‌های سازمان تامین اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: طی نشستی با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور مقرر شد تا این سازمان با بازدید از مناطق مستعد سرمایه‌گذاری استان اقدامات لازم را برای شهرک‌های آب معدنی استان انجام دهد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب معدنی چشمه‎سفید لردگان از بهترین آب‌های معدنی کشور است، تصریح کرد: آب معدنی چشمه‎سفید لردگان - بروجن هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی یکی از بهترین آب معدنی‌های کشور به شمار می‎رود و سازمان تامین اجتماعی تصمیم به سرمایه‌گذاری در این بخش دارد.

جلیل اذعان داشت: چهارمحال و بختیاری از استان‌های مستعد توسعه در کشور است و با داشتن توانمندی‌ها بالایی که در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف دارد می‌تواند به یکی از استان‌های توسعه یافته کشور تبدیل شود.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف تاکید کرد و اذعان داشت: دست‌یابی به توسعه پایدار مستلزم رشد و توسعه در همه بخش‌ها و حوزه‌ها است و این امر تلاش و وحدت مسئولان و مدیران استان را می‎طلبد.

انتهای پیام/68004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول