اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد آمل خبر داد

پرداخت 2,8 میلیارد ریال حق‌ بیمه مددجویان به تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: تا آذر ماه امسال 2 میلیارد و 817 میلیون و 838 هزار و 428 ریال حق بیمه مددجویان تامین اجتماعی از سوی کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

پرداخت 2,8 میلیارد ریال حق‌ بیمه مددجویان به تامین اجتماعی

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه واحد بهداشت، درمان و بیمه‌گری از واحدهای فعال در این نهاد است، بیان داشت: در کشور چهار نوع بیمه دولتی تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات برای بیمه مددجویان کمیته امداد از جمله خدمات گسترده‌ای است که کمتر رسانه‌ای می‌شود، افزود: برای حق بیمه زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح خوداشتغالی و افراد حاضر در کد 994 که در گذشته سابقه بیمه داشتند، تا آذر ماه امسال مبلغ 2 میلیارد و 817 میلیون و 838 هزار و 428 ریال حق بیمه مددجویان تامین اجتماعی از سوی کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل یادآور شد: طرح بیمه زنان سرپرست خانوار کمیته امداد از اواسط سال گذشته به طور سراسری آغاز شده و تاکنون از سوی این نهاد در استان سهمیه بیمه 571 خانوار به آمل تخصیص پیدا کرده است.

علیپور با اشاره به اینکه این طرح شامل زنان شهری از 16 تا 50 سال می‌شود که سرپرستی خانواده‌شان را بر عهده دارند، اذعان داشت: با تعاملی که با بیمه تامین اجتماعی داریم حق بیمه آنها توسط کمیته امداد به این بیمه پرداخت می‌شود تا بعد از سن بازنشستگی به عنوان مستمری‌بگیران تامین اجتماعی لحاظ شوند.

وی تاکید کرد: حق بیمه این افراد در هر دوره سه ماهه از سوی این نهاد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول