اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

ابزار کار بانوان همت و غیرت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت‌: هرکس باید به اندازه توان خود‌ فعالیت کند و ابزار کار شما در جامعه اسلامی داشتن همت و غیرت است.

ابزار کار بانوان همت و غیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سیف‌الله امینی‌زاده بعد از ظهر امروز در کمیسیون بانوان این شهرستان اظهار داشت: به لطف خدا امروز در جامعه اسلامی و زیر چتر ولی‌فقیه ‌زندگی می‌کنیم که عاری از هرگونه عیب و نقصی است.  

وی خاطرنشان کرد‌: بانوان در زمان طاغوت دوران فقر خود را سپری کرده‌اند، اما امروز به لطف خدا بانوان عزتمندی در جامعه داریم. 

امینی‌زاده همچنین خطاب به بانوان و مادران جامعه اسلامی گفت‌: مادران نقش اصلی تربیت فرزندان را به عهده دارند و می‌توانند با تربیت صحیح فرزندان خود انسان‌هایی تأثیرگذار تحویل جامعه دهند. 

وی دین اسلام را قدرتمندترین دین دنیا خواند و افزود‌: هیچ دینی کامل‌تر و برتر از اسلام در جهان وجود ندارد و هر دستی که بخواهد این قدرت را کوتاه کند، قطع می‌شود. 

امینی‌زاده خاطر‌نشان کرد‌: هر کس باید به اندازه توان خود‌ فعالیت کند و ابزار کار شما در جامعه اسلامی داشتن همت و غیرت است.

انتهای پیام/80023/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول