اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

‌نیروی انتظامی باید نسبت به خطرات ‌اتباع غیر‌مجاز هوشیار باشد

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ‌‌نیروی انتظامی باید نسبت به خطرات ‌اتباع غیر‌مجاز هوشیار باشد.

‌نیروی انتظامی باید نسبت به خطرات ‌اتباع غیر‌مجاز هوشیار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی با حضور در اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی و در جمع کارکنان این اداره اظهار داشت: اداره اتباع و مهاجرین خارجی در سال‌های اخیر یکی از مدیریت‌های موفق و خوب حوزه امنیتی و انتظامی بوده است.

وی با بیان اینکه مهاجرین در نزد ما یک امانت هستند افزود: تمامی افرادی که به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌شوند دارای یک‌سری مشکلاتی در کشور خود هستند و باید ما نیز هوشیار باشیم تا هیچ گونه صدمه‌ای از جانب آنان به کشور وارد نیاید.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کارکنان اداره اتباع و مهاجرین خارجی تصریح کرد: همه گزارش‌ها و عملکردها نشان از نظم،‌ انظباط و مقررات حاکم بر امور این اداره دارد.

نارویی همچنین عملکرد اردوگاه‌های اتباع خارجی استان را خوب و سازنده توصیف کرد و افزود: نظم،‌ ترتیب،‌ بهداشت و خدمت رسانی در این اردوگاه‌ها با مدیریت خوب و آگاهانه در حال انجام است و باید با جدیت دنبال شود.

وی تأکید کرد: مدیران اجرایی باید تلاش کنند روز به روز فاصله مردم و ولایت کم نشود و با خدمات بیشتر رضایت مردم را فراهم آورند.

مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با برشمردن رئوس سیاست‌های جاری ایران مبنی بر قانونمند کردن حضور اتباع خارجی در کشور، هدف از طراحی و اجرای مراحل مختلف طرح ساماندهی و جمع‌آوری اتباع بیگانه را جلوگیری از تغییر فرهنگ و ایجاد فساد در جامعه دانست.

محمدامیر شهرکی گفت: برای ساماندهی و جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز به عزم عمومی و مشارکت گسترده تمام دستگاه‌ها نیاز است.

انتهای پیام/75002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول