اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب 149 طرح کشاورزی

400 فرصت شغلی کشاورزی در دهگلان فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان تحقق اجرای طرح‌های کشاورزی را بستر ایجاد 400 فرصت شغلی در این شهرستان عنوان کرد.

400 فرصت شغلی کشاورزی در دهگلان فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی در کارگروه طرح توسعه بخش کشاورزی این شهرستان از تصویب 149 پروژه با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این طرح‌ها پس از تصویب به مرحله اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای کامل طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان موجب تقویت بیش از پیش حوزه کشاورزی و حل مشکلات بیکاری مردم منطقه می‌شود، افزود: توسعه مشاغل کشاورزی از اولویت‌های دولت است و مسئولان محلی باید برنامه‌های خود را در این راستا تعریف و اجرا کنند.

رضایی عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها با صرف بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار برای 400 نفر شغل ایجاد می‌شود.

فرماندار دهگلان در ادامه با اشاره به تصویب 149طرح کشاورزی در بخش‌های آب و خاک و مکانیزاسیون تصریح کرد: واگذاری کمباین و ادوات کشاورزی به کشاورزان، طرح‌های تولیدات گیاهی، طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و طرح‌های صنعتی پرواربندی گوساله و گاوداری شیری، مرغداری‌ها، نوسازی جایگاه دام، خرید دام و گوسفند از جمله طرح‌های تصویب شده در این جلسه است.

رضایی به نقش مهم نواحی روستایی در اقتصاد ملی از طریق بخش کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: برای تدوام و افزایش این نقش به‌ویژه در زمینه امنیت غذایی پایدار در نواحی روستایی به‌عنوان عرصه مهم، این فعالیت باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

وی در پایان از مکان‌یابی اراضی ملی این شهرستان به منظور اجرای طرح توسعه کشاورزی خبر داد و خواستار اجرای طرح‌های کشاورزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

انتهای‌پیام/79005/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول