اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

نگاه جامعه به معلولان تغییر کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: نگاه جامعه به معلولان تغییر کرده، چرا که جامعه امروز معلولان افرادی توانمند و دارای پشتکار بسیار بالا می‌دانند.

نگاه جامعه به معلولان تغییر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در دیدار با معلمان و دانش‌آموزان مدارس استثنائی استان قزوین با اشاره به 13 آذر روز جهانی معلولان اظهار داشت: این روز نمادی برای قدردانی از معلولان پرتلاش و همچنین شناخت استعدادهای فراوان این قشر از جامعه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه معلولان به ظاهر شاید از حیث شرایط جسمانی کم‌توان باشند اما کارهای بسیار بزرگی را انجام داده‌اند، افزود: معلمانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند دو وظیفه شکوفا کردن استعدادهای این قشر از جامعه و تربیت آنها را بر عهده دارند.

عجم تصریح کرد: هیچ چیز در این جهان بی‌حکمت نیست و قطعا تمام رویدادهای این جهان با اراده الهی و نظر و حکمت حضرت حق صورت می‌گیرد.

وی معلولیت را دارای حکمتی دانست که فهم آن برای بشر غیرقابل درک است و افزود: همه در مقابل اراده الهی تسلیم هستیم و زمانی که این امر رخ داد گره تمام موانع مرتفع می‌شود.

استاندار قزوین اراده و پشتکار معلولان را مورد تقدیر و ستایش قرار داد و گفت: قطعا این اراده و پشتکار بازگشای مسیر توسعه‌ای برای این قشر از جامعه خواهد بود.

عجم افزود: دانش‌آموزان معلول یک الگویی برای جامعه به شمار می‌رود.

وی نگاه جامعه را به معلولان مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: نگاه جامعه به معلولان تغییر کرده، چرا که جامعه امروز معلولان افرادی توانمند و دارای پشتکار بسیار بالا می‌دانند.

استاندار قزوین، آموزش و پرورش را نمادی برای احیای ارزش‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: لذت خدمت به شما معلولان برای مسئولان بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

انتهای پیام/77002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول