اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بعد از مسابقه 66 کیلو قضاوت‌ها به ضرر ما شد

توکلیان: پیروزی ارزشمندی خارج از خانه به دست آوردیم/ به اهداف‌مان در دور رفت رسیدیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان گفت: پیروزی ارزشمندی خارج از خانه به دست آوردیم و خوشحالیم که دور رفت را با برد به پایان رساندیم.

توکلیان: پیروزی ارزشمندی خارج از خانه به دست آوردیم/ به اهداف‌مان در دور رفت رسیدیم

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره پیروزی مقابل شهدای ساری در هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد گفت: پیروزی ارزشمندی خارج از خانه به دست آوردیم و خوشحالیم که دور رفت را با برد به پایان رساندیم.

وی ادامه داد: به دلیل فشردگی مسابقات در 4 وزن از کشتی‌گیران دوم استفاده کردیم و به نفرات اصلی استراحت دادیم. در اوزان 74 و 84 کیلو نباید نتیجه را واگذار می‌کردیم، به خصوص در 74 کیلو که از افضلی انتظار بیشتری داشتیم و بسیار برتر از حریفش بود.

سرمربی فولاد ماهان درباره اعتراضات به داوری در این مسابقه گفت: بارها گفته‌ام که بهترین داوران دنیا را داریم. 7 مسابقه که بیشتر نمی‌خواهیم برگزار کنیم، پس داوران باید حداقل 24 ساعت قبل از مسابقات در محل حاضر باشند تا زمان کافی برای استراحت داشته باشند و با آرامش روی تشک حاضر شوند؛ نه اینکه چند ساعت قبل از مسابقه برسند.

توکلیان خاطر نشان کرد: کنترل 7 مسابقه نباید کار سختی باشد؛ کشتی وزن 66 کیلو نباید اینقدر پیچیده می‌شد. شاید اگر کمی داوران دقت می‌کردند این قدر مسابقه حساس نمی‌شد و بعد از مبارزه این وزن قضاوت‌ها به ضرر ما شد.

تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد با نتیجه 4 بر 3 از سد میزبانش شهدای ساری گذشت.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول