اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

پس از سرپرستی دوباره در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای

طالقانی: افتخار می‌کنم اگر کاری از دستم برآید برای مردم انجام دهم

خبرگزاری فارس: رئیس اسبق فدراسیون کشتی درباره سرپرستی‌اش بر فدراسیون زورخانه‌ای گفت: افتخار می‌کنم اگر کاری از دستم برآید در این مملکت برای مردم و ورزش انجام دهم.

طالقانی: افتخار می‌کنم اگر کاری از دستم برآید برای مردم انجام دهم

به گزارش خبرگزاری فارس، اواخر سال 89 بود که علی سعیدلو در آخرین روزهای حضورش در سازمان تربیت بدنی سابق حکم سرپرستی محمدرضا طالقانی را در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای صادر کرد؛ حکمی که بعد از مدتی کش و قوس ابطال شد و صفارزاده به ریاست خود در این فدراسیون ادامه داد.

بعد از گذشت بیش از یک سال از این قضیه بار دیگر محمدرضا طالقانی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای منصوب شد.

محمدرضا طالقانی در این باره به خبرنگار فارس گفت: در این باره صحبت‌هایی انجام شده است و قرار است امروز بعداظهر در جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان این موضوع نهایی شود. در این مدت چندین مورد با من صحبت کرده‌اند. افتخار می‌کنم اگر کاری از دستم برآید در این مملکت برای مردم  و ورزش انجام دهم.

وی درباره اینکه آیا نگران رخ دادن اتفاقات سال گذشته نیست عنوان کرد: در سال گشته هم من علاقه‌ای برای بازگشت به ورزش نداشتم، اما نتوانستم به اصرار دوستان و علاقه مردم نه بگویم. دیگر زمان کار برای من نیست چون آنقدر جوانان و بزرگتر از ما وجود دارد که جایی برای ما نمی‌ماند.

انتهای پیام/خ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول