اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی تاکید کرد

لزوم آشنایی رانندگان با اصول استفاده از تجهیزات زمستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: رانندگان باید آموزش‌های لازم را برای استفاده اصولی از تجهیزات زمستانی در مواقع حساس و بحرانی طی کنند تا در این شرایط با مشکلات احتمالی مواجه نشوند.

لزوم آشنایی رانندگان با اصول استفاده از تجهیزات زمستانی

محبوب زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اقدامات سازمان‌های مرتبط با امر ایمن‌سازی سفرهای زمستانی در سال‌های اخیر دارای جهش مناسب و خوبی بوده و در همین راستا فعالیت‌های چشمگیری انجام شده است.

این مسئول افزود: تمام نهادها و دستگاه‌ها باید برای داشتن سفرهای مطمئن و ایمن تلاش کرده و آموزش برای شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با اشاره به عدم آشنایی مردم با اصول صحیح استفاده از تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، عنوان کرد: باید در هنگام آموزش‌های مختلف این امر نیز به رانندگان وسایط نقلیه آموزش داده شود تا در مواقع حساس و ضروری مشکلات احتمالی پیش نیاید.

زارع از رسانه‌ها به عنوان عنصر اصلی آموزش مردم یاد کرد و گفت: حضور مسئولان در رسانه‌های مختلف و ارائه آموزش‌های لازم برای شهروندان می‌تواند زمینه‌ساز آشنایی کافی تمام مردم با اصول رانندگی و استفاده از تجهیزات مختلف باشد که در این راستا باید تدابیر لازم توسط شورای حمل و نقل و ترافیک و نهادهای ذی‌ربط انجام شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اداراتی همانند پلیس‌راه و راهداری باید اقدامات خود را معطوف به پیشگیری کنند و پس از رخ دادن حوادث ناگوار به فکر جبران آن نباشند تا به این ترتیب زمینه لازم برای بهره‌مندی مردم از سفرهای خوش و ایمن فراهم شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات نیروهای امدادی و پلیس‌راه در خصوص برقراری نظم و امنیت در جاده‌ها اذعان داشت: این نیروها باید تمام تلاش خود را برای حضور به موقع در صحنه‌های مختلف حادثه و همچنین ایجاد زمینه لازم برای ایجاد سفر مطمئن برای مردم به کار گیرند تا آمادگی مقابله با هرگونه سانحه و حادثه را داشته باشند.

انتهای پیام/61003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول