اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

بهره‌مندی 950 خانواده مددجو از مزایای بیمه تامین اجتماعی در خدابنده

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از بهره‌مندی 950 خانواده مددجو از مزایای بیمه تامین اجتماعی در خدابنده خبر داد.

بهره‌مندی 950 خانواده مددجو از مزایای بیمه تامین اجتماعی در خدابنده

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در زمینه شرایط بهره‌مندی مددجویان از بیمه تامین اجتماعی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مجریان طرح‌های اشتغال موفق و همچنین زنان سرپرست خانوار از جمله افرادی هستند که در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند، اضافه کرد: مددجویانی که از این نوع بیمه بهره‌مند می‌شوند، می‌توانند از همه مزایایی که در قانون این نوع بیمه ذکر شده است، استفاده کنند.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده در ادامه تعداد مددجویان بهر‌ه‌مند از بیمه تامین اجتماعی کمیته امداد خدابنده را 950 خانوار اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با بسترسازی صورت گرفته این خانواده‌ها می‌توانند از همه مزایای بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند.

*برگزاری 12 کارگاه آموزشی برای مددجویان خدابنده‌ای

کمالی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری 12 کارگاه آموزشی توسط کمیته امداد خدابنده اشاره کرد و افزود: این دوره‌ها در مناطق تابعه این شهرستان برگزار شده است.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این دوره‌ها با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، اضافه کرد: پس از پایان دوره‌ها گواهی پایان دوره به مددجویان اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کمیته امداد خدابنده 195 نفر در رشته‌های خیاطی، آرایشگری، گلیم‌بافی مشغول یادگیری هستند، افزود: همچنین در هشت ماهه سال‌جاری به 43 خانواده طرح در رشته‌های دامداری، کشاورزی و صنعتی ایجاد شده است که این امر تاثیر بسزایی در خودکفایی آنها خواهد داشت.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول