اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فاریاب:

خام‌فروشی کرومیت فاریاب موجب فرار سرمایه‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فاریاب گفت: با توجه به اینکه خام‌فروشی کرومیت شهرستان فاریاب موجب فرار سرمایه‌ها می‌شود، باید در این زمینه چاره‌اندیشی لازم صورت گیرد تا زمینه اشتغال مردم منطقه نیز فراهم می‌شود.

خام‌فروشی کرومیت فاریاب موجب فرار سرمایه‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، قلندر نظری در نشست هم‌اندیشی اتاق بازرگانی کرمان با ائمه و فرمانداران جنوب کرمان در این شهرستان اظهار داشت: در این منطقه منابع و ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد و ما باید تنها راهکاری برای جذب سرمایه‌گذاران پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه دولت برای جذب سرمایه‌گذار همکاری لازم را انجام می‌دهد، افزود: برای ورود سرمایه‌گذاران به منطقه جنوب کرمان باید با انجام کار اساسی ‌امنیت کامل را برقرار کنیم.

نظری تصریح کرد: با توجه به اینکه خام‌فروشی کرومیت شهرستان فاریاب موجب فرار سرمایه‌ها می‌شود، باید در این زمینه چاره‌اندیشی لازم صورت گیرد تا زمینه اشتغال مردم منطقه نیز فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی و امکانات خوبی در منطقه جنوب کرمان وجود دارد، ابراز داشت: باید تمام مسئولان مربوطه با تعامل و همکاری یکدیگر زمینه توسعه و پیشرفت منطقه را فراهم کنند.

فرماندار قلعه‌گنج نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه شغل اغلب مردم منطقه جنوب کرمان کشاورزی و دامپروری است، باید تلاش کرد تا با توجه به استعدادهای ناشناخته منطقه به سمت صنعتی‌شدن حرکت کند.

ایوب فلاحی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران می‌توانند، نقش چشمگیری در این زمینه داشته باشند، عنوان کرد: با توجه به اینکه بستر لازم برای پرورش انواع دام سبک و سنگین نیز فراهم است، می‌طلبد در این مورد نیز برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/80006/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول