اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی گناوه به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود گناوه با معرفی هنرجویان برتر شرکت‌کننده در جشنواره با حضور هنرمندان و مسئولان شهر گناوه به کار خود پایان داد.

چهارمین جشنواره تئاتر کارگاهی گناوه به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا، ظهر امروز در آئین اختتامیه این جشنواره با اشاره به اینکه بیشتر شرکت‌کنندگان در این جشنواره، هنرجویان شرکت‌کننده در کلاس‌های آموزشی آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا هستند، افزود: این جشنواره محل مناسبی است تا هنرجویان مستعد بعد طی مراحل آموزش با اجرای نمایش‌های کارگاهی زیر نظر اساتید خود به دنیای تئاتر وارد شوند.

محمد مظفری گفت: در ترم تابستانه این آموزشگاه بیش از 30 نفر هنرجو در کلاس بازیگری حضور داشتند که امروز و با پایان دوره‌های عملی مرحله مقدماتی و پایه بازیگری وارد عرصه تئاتر شدند.

مظفری همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر عروسکی، عروسک‌سازی و بازیگری در بهمن و اسفند امسال خبر داد.

در پایان، داوران جشنواره شامل مرتضی قائدپوری، علی ابراهیمی و مهرداد محسنی آرا خود را به شرح ذیل اعلام کردند.

در بخش موسیقی اکبر یوسف‌زاده برای نمایش «وقتی دختر کوچکی بودم»، در بخش بازیگری رتبه سوم مرد مشترک به علیرضا سیفی برای بازی در نمایش «تردید» و بابک بجلی برای بازی در نمایش «شانزدهمین تولد» و رتبه بازیگری دوم مرد به مهران حیدری برای نمایش «تردید» رسید و در بخش بازیگری اول، داوران انتخابی نداشتند.

همچنین بازیگری سوم زن به لیلا علی‌یاری برای بازی در نمایش «شانزدهمین تولد» و بازیگری دوم زن به ملیحه حیاتی برای بازی در نمایش «وقتی دختر کوچکی بودم» رسید.

در بخش کارگردانی کارگاهی، تقدیر هیئت داوران از بابک بجلی کارگردان نمایش «شانزدهمین تولد» صورت گرفت.

در بخش اتود، بازیگری سوم زن به سیده مریم رئوفی برای بازی در نمایش «از اتود عشق به گلدان کوچک»، بازیگری دوم زن در بخش اتود به سارا هاشمی برای بازی در «اتود عشق به گلدان کوچک»، بازیگری اول زن در بخش اتود به خان مهناز جهازی برای بازی در «اتود تولد یک نوزاد پس از سال‌ها» رسید.

همچنین بازیگری سوم مرد در بخش اتود به علیرضا فهیم‌پور برای اتود «خیانت»، بازیگری دوم مرد در بخش اتود به حسین خدری در اتود «سرقت یک دزد از دزد دیگر» و بازیگری اول مرد در بخش اتود، احسان حاجیانی برای بازی در اتود «خیانت» و طرح و ایده برگزیده بخش اتود، حسین خدری برای اتود «سرقت دزد از دزد دیگر» و احسان حاجیانی برای اتود «خیانت» رسید.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول