اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بدترین دوره لیگ را پشت سر می‌گذاریم

توکلیان: فکر و ذکرمان حضور در جمع 4 تیم برتر است/ کارمان با شکست داماش سخت‌تر شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان گفت: هدف اصلی ما صعود به مرحله بعد است؛ پله پله پیش می‌رویم و فعلاً فکر و ذکرمان حضور در جمع 4 تیم برتر است.

توکلیان: فکر و ذکرمان حضور در جمع 4 تیم برتر است/ کارمان با شکست داماش سخت‌تر شد

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره پیروزی مقابل گاز مازندران در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد گفت: مزد اردوهایی که برگزار کردیم در این دیدار گرفتیم؛ در دور رفت هم با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسیدیم، اما مسابقه حساس شده بود.

وی ادامه داد: هدف اصلی کادر فنی در حال حاضر صعود به مرحله بعد است و پله پله پیش می‌رویم. طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در مراحل پایانی با تمام قدرت حضور پیدا کنیم. فعلاً فکر و ذکرمان حضور در جمع 4 تیم برتر است.

سرمربی فولاد ماهان درباره اینکه با شکست داماش مقابل نماینده ساری شانس تیمش برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم نخست گفت: کارمان با شکست داماش سخت‌تر شد؛ چون شهدای ساری هم با این پیروزی مدعی شد و ما هفته آخر با این تیم مسابقه داریم و کارمان به هفته آخر کشیده شد. تمرکز ما روی کشتی با داماش است؛ اردوهای ما تعطیل نمی‌شود و تا مرحله پایانی ادامه خواهد داشت.

توکلیان با انتقاد از مسئولان برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد عنوان کرد: بدترین برنامه‌ریزی در لیگ امسال انجام شده است و شاهد بدترین دوره در سال‌های اخیر بوده‌ایم. تیم‌ها این همه سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما به جای اینکه لیگ بار فنی داشته باشد همواره در راه هستیم.

وی افزود: 6 تیم لیگ مازندرانی هستند که در کمترین زمان و با کمترین هزینه به محل برگزاری مسابقه‌شان می‌رسند، اما ما فرصت ریکاوری و آنالیز حریفان و کار فنی را نداریم چون بیشتر زمان را در راه هستیم. فاصله در نظر گرفته شده برای رقابت‌ها مناسب نیست و چیزی از برگزاری لیگ عاید کشتی ملی ما نمی‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول